sættes igang før termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Ja det er meget normalt og blive sat igang før med tvillinger. Jeg skal til vægstscanning på torsdag da jodermoderen synes bassen var for lille er 36+0 idag og han er skønnet til 2400 gram og hun snakkede vist om igangsættelse hvis han var for lille

det er også rigtig de plejer at sætte igang så, da baby så vil have det bedre uden for maven end i maven for så tager baby ikke så meget på i maven og derfor kan det godt blive farligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Swerg

MiichellaMalou skriver:

Det var da altid noget. Så du var faktisk i fødsel uden at have veer er da lidt vildt
Jeg frygter lidt en igangsættelse i næste uge eller næste uge igen. Var til jordemoder idag 36+0 og hun skønnet ham til 2400 det var hun vist ikke så tilfreds med så skal til scannig på torsdag hvor jeg er præcis 37 og der lød det som om hvis han ikke var stor nok skulle han ud.

Spændende !! Syntes da ellers at 2400 er rigtig fint???

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

det er også rigtig de plejer at sætte igang så, da baby så vil have det bedre uden for maven end i maven for så tager baby ikke så meget på i maven og derfor kan det godt blive farligt

Ja også har jeg også bare så mange smerter at jeg næsten er fanget herhjemme, tror måske også min krop er ved at sige stop. Har også utrolig mange tegn på fødsel, men vil helst gå igang af mig selv

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Swerg skriver:

Spændende !! Syntes da ellers at 2400 er rigtig fint???

Ja det synes min svigermor og min mor også. Men det var jordemoderen ikke så tilfreds med, men hun virkede også i tvivl om han overhovedet var 2400 eller mindre. Men hverken mig eller faren er særlig store så har været forberedt på at få en lille baby. Men kan også være min krop er ved at sige stop da jeg næsten ikke får sovet om natten pga smerter og faktisk ikke rigtig kan gå udenfor eller herhjemme fordi det gøre ondt.

Anmeld

29. august 2013

Louise H.

MiichellaMalou skriver:

Hvor lille var baby da skønnet til der?

Jamen det startede jo i uge 27, hvpr hun blev skønnet til 771g, via scanning. Blev så fulgt tæt, gennem resten af graviditeten og hun blev ved scanning 36+0 skønnet til 2100 g. Da jeg blev sat igang 36+1, skønnede jm hende til 2300 og da hun kom ud 36+2, vejede hun 1990 g

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise <3 Isabella skriver:

Jamen det startede jo i uge 27, hvpr hun blev skønnet til 771g, via scanning. Blev så fulgt tæt, gennem resten af graviditeten og hun blev ved scanning 36+0 skønnet til 2100 g. Da jeg blev sat igang 36+1, skønnede jm hende til 2300 og da hun kom ud 36+2, vejede hun 1990 g

Synes altid de skønner til for meget. Så jeg forbereder mig på han faktisk er mindre end 2400 på torsdag..

Anmeld

29. august 2013

Louise H.

MiichellaMalou skriver:

Synes altid de skønner til for meget. Så jeg forbereder mig på han faktisk er mindre end 2400 på torsdag..

Det ved jeg ikke, tror det er meget ligeligt fordelt Men er 2400 skønnet ved at mærke på maven eller scanning? For der er stor forskel synes jeg. En scanning er mere præcis

Typisk kom jeg til jm om onsdagen, de gange jeg skulle afsted. Jeg blev skannet hver mandag og torsdag, så vidste altid nogenlunde hvad bettefisen vejede. Jm's skøn lå typisk højere end det til scanningen

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Det ved jeg ikke, tror det er meget ligeligt fordelt Men er 2400 skønnet ved at mærke på maven eller scanning? For der er stor forskel synes jeg. En scanning er mere præcis

Typisk kom jeg til jm om onsdagen, de gange jeg skulle afsted. Jeg blev skannet hver mandag og torsdag, så vidste altid nogenlunde hvad bettefisen vejede. Jm's skøn lå typisk højere end det til scanningen

Det jeg mener de skønner højere så tænker han sikkert er mindre. For de 2400 er mærke ude på maven og skal til scanning på torsdag.

Anmeld

29. august 2013

Louise H.

MiichellaMalou skriver:

Det jeg mener de skønner højere så tænker han sikkert er mindre. For de 2400 er mærke ude på maven og skal til scanning på torsdag.

Ja det kan godt være han er lidt mindre så Men det kan man jo aldrig helt præcis sige

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Ja det kan godt være han er lidt mindre så Men det kan man jo aldrig helt præcis sige

Nej præcis. Så er spændt på hvad de siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.