sættes igang før termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.138 visninger
31 svar
3 synes godt om
29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Er der nogen af jer der er blevet sat igang før termin? Og hvor lang tid før og hvorfor blev i sat igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Hullabullabulla

MiichellaMalou skriver:

Er der nogen af jer der er blevet sat igang før termin? Og hvor lang tid før og hvorfor blev i sat igang?

Jeg blev sat igang 36+5 pga ssf

Anmeld

29. august 2013

Clisolka

Jeg blev sat i gang 39+4 med min datter pga. svangerskabsdiabetes  Denne gang må jeg heller ikke gå tiden over pga. diabetes type 2, men pt. ved jeg ikke hvad der skal ske. På mandag om en uge (39+1) skal fødselslægen først prøve at løsne mine hinder og hvis der ikke sker noget, så bliver jeg sat i gang med balloner - jeg må ikke få stikpiller, da jeg fik et aks med min datter 

Anmeld

29. august 2013

ønskebørn74

MiichellaMalou skriver:

Skal sættes igang 2-3 uger før da jeg venter tvillinger.. 

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

ønskebarn74 skriver:

Skal sættes igang 2-3 uger før da jeg venter tvillinger.. 

Ja det er vist meget normalt når man venter to

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jeg blev sat i gang 39+4 med min datter pga. svangerskabsdiabetes  Denne gang må jeg heller ikke gå tiden over pga. diabetes type 2, men pt. ved jeg ikke hvad der skal ske. På mandag om en uge (39+1) skal fødselslægen først prøve at løsne mine hinder og hvis der ikke sker noget, så bliver jeg sat i gang med balloner - jeg må ikke få stikpiller, da jeg fik et aks med min datter 

Hvorfor må man ikke gå tiden ud hvis man har det? Nok dumt spørgsmål

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Jeg blev sat igang 34+2 med den ældste da jeg havde meget slem ssf og de ikke turde beholde ham inde mere + jeg havde MEGET forhøjet levertal....

denne her gang bliver jeg self også sat igang grundet tvillinger men det er jo helt normalt

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

Jeg blev sat igang 34+2 med den ældste da jeg havde meget slem ssf og de ikke turde beholde ham inde mere + jeg havde MEGET forhøjet levertal....

denne her gang bliver jeg self også sat igang grundet tvillinger men det er jo helt normalt

Ja det er meget normalt og blive sat igang før med tvillinger. Jeg skal til vægstscanning på torsdag da jodermoderen synes bassen var for lille er 36+0 idag og han er skønnet til 2400 gram og hun snakkede vist om igangsættelse hvis han var for lille

Anmeld

29. august 2013

Louise H.

Blev sat igang 36+1, pga. Blodtilførelsen fra navlesnoren til moderkagen, var for dårlig (dårligt flow) og baby var alt for lille

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise <3 Isabella skriver:

Blev sat igang 36+1, pga. Blodtilførelsen fra navlesnoren til moderkagen, var for dårlig (dårligt flow) og baby var alt for lille

Hvor lille var baby da skønnet til der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.