sættes igang før termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

BabyMama2

Jeg blev sat igang 39+1, pga min datter ikke fik næring nok igennem navlesnoren, havde for højt blodtryk og fordi at jeg var ved at få ssf. Hun blev skønnet til at veje 3100-3200g. men vejede 2660g. da hun blev født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

VanessaAndersen skriver:

Jeg blev sat igang 39+1, pga min datter ikke fik næring nok igennem navlesnoren, havde for højt blodtryk og fordi at jeg var ved at få ssf. Hun blev skønnet til at veje 3100-3200g. men vejede 2660g. da hun blev født

Så har de da skønnet en smule forkert..

Anmeld

29. august 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Hvorfor må man ikke gå tiden ud hvis man har det? Nok dumt spørgsmål

Pga for store børn  Men min diabetes er ret velreguleret denne gang, så jeg får lov til at gå helt til termin, men det tror jeg nu ikke lillebror er enig med 

Anmeld

29. august 2013

Swerg

Jeg blev sat igang 39+1 pga stærke smerter og mangel på ilt da han pressede på lungerne ... 

Han blev skønnet 3800 ved igangsættelse men vejede 3100.... 

Anmeld

29. august 2013

BabyMama2

MiichellaMalou skriver:

Så har de da skønnet en smule forkert..

Ja 

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Pga for store børn  Men min diabetes er ret velreguleret denne gang, så jeg får lov til at gå helt til termin, men det tror jeg nu ikke lillebror er enig med 

Argh men godt den er under kontrol ihvertfald også må vi da håbe lillebror snart kommer

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Swerg skriver:

Jeg blev sat igang 39+1 pga stærke smerter og mangel på ilt da han pressede på lungerne ... 

Han blev skønnet 3800 ved igangsættelse men vejede 3100.... 

Wow lyder voldsomt med mangel på ilt.

Anmeld

29. august 2013

Swerg

MiichellaMalou skriver:

Det var bestemt heller ikke sjovt

Anmeld

29. august 2013

Swerg

MiichellaMalou skriver:

Men han var SÅ klar... Uden at ha haft veer var jeg 4 cm åben og havde en halv cm blød livmoderhals tilbage .. Fra hun tog vandet gik der et kvarter så kom første ve, 10 timer senere fødte jeg

Anmeld

29. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Swerg skriver:

Men han var SÅ klar... Uden at ha haft veer var jeg 4 cm åben og havde en halv cm blød livmoderhals tilbage .. Fra hun tog vandet gik der et kvarter så kom første ve, 10 timer senere fødte jeg

Det var da altid noget. Så du var faktisk i fødsel uden at have veer er da lidt vildt
Jeg frygter lidt en igangsættelse i næste uge eller næste uge igen. Var til jordemoder idag 36+0 og hun skønnet ham til 2400 det var hun vist ikke så tilfreds med så skal til scannig på torsdag hvor jeg er præcis 37 og der lød det som om hvis han ikke var stor nok skulle han ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.