Vi er lige kommet hjem fra hospitalet.
Noah begyndte at hoste og kaste op kl. 21, men denne gang var det ikke som hans normale hoste (som han har haft i over 1 år) denne ang lød han som en søløve.
Nå, vi fik vasket ham, skiftet sengetøj og lagt ham til at sove igen.
Han sover i ca. 20 minutter hvor efter han vågner og hoster igen og kaster op igen. Christian tager ham med ud på badeværelset for at vaske ham, og her får hn et hosteanfald igen. Jeg griber telefonen og ringer til lægevagten, og er i kø som nummer 11. Ligepludselig råber Christian "Han trækker ikke vejret, ring 112", jeg løber ud på badeværelset, hvor jeg kan se Noah der ikke kan få luft, han virker til at være helt blokeret i halsen. Jeg ringer hurtigt 112, og de kommer på 4-5 minutter med babu babu.
Noah får vejret lidt igen, men det er en MEGET besværet vejrtrækning. Ambulance-mændende kommer og vi bliver kørt til Gentofte hospitalts børnemodtagelse. Her bliver vi hurtigt tilset, og får at vide at det er Falsk strubehoste. Noah får noget is, og aircondition, og det bliver meget hurtigt bedre.
Da vi tog derfra her for 15 min siden der var han stortset helt frisk, dog træt.
Det er åbenart noget med at der er noget i halsen der hæver, og de kan få vejrtrækningsproblemer.
Hold da op hvor blev vi bange - jeg ryster stadig.
De ville ikke indlægge os, da han hurtigt fik det bedre, men vi skal komme derud igen hvis der er det mindste.
Nu vil vi prøve at få lidt søvn.
Knus
En meget chokeret Tut.
Anmeld