Puha en forfærdelig forskrækkelse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Tut

Vi er lige kommet hjem fra hospitalet.

Noah begyndte at hoste og kaste op kl. 21, men denne gang var det ikke som hans normale hoste (som han har haft i over 1 år) denne ang lød han som en søløve.

Nå, vi fik vasket ham, skiftet sengetøj og lagt ham til at sove igen.

Han sover i ca. 20 minutter hvor efter han vågner og hoster igen og kaster op igen. Christian tager ham med ud på badeværelset for at vaske ham, og her får hn et hosteanfald igen. Jeg griber telefonen og ringer til lægevagten, og er i kø som nummer 11. Ligepludselig råber Christian "Han trækker ikke vejret, ring 112", jeg løber ud på badeværelset, hvor jeg kan se Noah der ikke kan få luft, han virker til at være helt blokeret i halsen. Jeg ringer hurtigt 112, og de kommer på 4-5 minutter med babu babu.

Noah får vejret lidt igen, men det er en MEGET besværet vejrtrækning. Ambulance-mændende kommer og vi bliver kørt til Gentofte hospitalts børnemodtagelse. Her bliver vi hurtigt tilset, og får at vide at det er Falsk strubehoste. Noah får noget is, og aircondition, og det bliver meget hurtigt bedre.

Da vi tog derfra her for 15 min siden der var han stortset helt frisk, dog træt.

Det er åbenart noget med at der er noget i halsen der hæver, og de kan få vejrtrækningsproblemer.

Hold da op hvor blev vi bange - jeg ryster stadig.

De ville ikke indlægge os, da han hurtigt fik det bedre, men vi skal komme derud igen hvis der er det mindste.

Nu vil vi prøve at få lidt søvn.

Knus

En meget chokeret Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

birgittemarie

Nej for pokker da Tut, det var da helt forfærdeligt rædselsfuldt!!!
Gudskelov der ikke var noget alvorligt galt og han hurtigt fik det bedre, den lille skat.
Føj for et gys altså

Jeg håber, I får en rolig nat fra nu af og kan falde i søvn alle tre.

Stor trøste- og god bedringskrammer fra Birgitte

Anmeld

17. juli 2009

Anja

Sikke forfærdeligt, sidder med tårer i øjnene. Man bliver så skrækslagen, når der sker noget med ens børn.

Dejligt, at alt nu er fint

Anmeld

17. juli 2009

Loggidut

Åh nej Tutter....hvor er det bare forfærdeligt, man bliver så bange at alle ens muskler bare gør ondt bag efter. Sikke dog en forskrækkelse!

Jeg sidder her med store tåre i mine øjne, for jeg kan så tydeligt huske dengang min mor kylede den besked i ansigtet på mig: hun trækker ikke vejret! Det er som om alting begynder at snurre rundt, og tiden både står stille og flyver afsted, aj hvor er det bare slet ikke sjovt!

Har Noah fået noget mod hans strubehoste, eller skal i bare hjem og være mere bange nu?

Shit hvor føler jeg bare med dig, det er slet ikke en sjov oplevelse, men heldigvis for han har fået det bedre!

kæmpe trøsteknus fra mig til dig.

Og giv lige den bette Noah et ekstra kys på panden fra mig af, godt der ikke skete mere med ham!

Anmeld

17. juli 2009

Helle30

Fy for den da også Tut. Sikke en slem oplevelse.
Hvor var det godt, ambulancen kom så hurtigt, og hvor var det godt, han fik det hurtigt bedre igen.
Nu håber jeg, I har fået lidt søvn alle tre, selvom jeg kan forestille mig, at jeg nok ikke ville kunne lukke et øje efter sådan en oplevelse.

Stort knus til jer alle tre - Helle

Anmeld

17. juli 2009

Kaufie

Føj Tut, det var en grim oplevelse I garanteret godt kunne ha' været foruden....

Hvad kommer sådan noget af?

Håber Noah er ok - og at I har fået jer en god gang nattesøvn ovenpå den forskrækkelse..

Anmeld

17. juli 2009

Lise

Nej, for Søren da søde Tutter... For filans hvor væmmeligt!!!

Håber resten af natten er forløbet roligt, og at det er en historie der ikke gentager sig.

Anmeld

17. juli 2009

heaven

puha, tut.... det var en grimmer en hva?? Sikke da en forskrækkelse!!! håber i er ok - kan slet ikke forestille mig at stå med et barn der ikke trækker vejret ordenligt!!! det er jo enhver forældres mareridt, uha uha..... håber i har fået sovet, bare lidt...

knuz Jannie

Anmeld

17. juli 2009

ivfmarie

Holy Shit, Tut!
Nu har jeg lige læst din opdate, og ved at det går bedre, og alligevel sidder jeg her med tårer i øjnene...!! Det er jo virkelig en hver mor skræk at skulle opleve - og dét fik du så lige æren af i nat!!

Puuhhaa!!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.