Så blev storebror ramt af virkeligheden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

AMM00

Ååårh hbor er det synd :-( stakkels jer.. hpber det bedste for jer. Hbor gammel er han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet.

Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.
Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'...
Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!
Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget...
(Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham)

Jeg troede ikke mit hjerte kunne gå mere i stykker! Men det kunne det..
For helvede!

Nu er Malte puttet i soveværelset med lovning på en fridag i morgen.

Søde dreng
Øv hvor er det bare strid ved jer alle sammen altså!

Anmeld

28. august 2013

FrkRaarup

AMM00 skriver:

Ååårh hbor er det synd :-( stakkels jer.. hpber det bedste for jer. Hbor gammel er han?

Ja

Han er 7

Anmeld

28. august 2013

Jems

28. august 2013

MortilElias2010

FrkRaarup skriver:

Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet.

Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.
Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'...
Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!
Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget...
(Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham)

Jeg troede ikke mit hjerte kunne gå mere i stykker! Men det kunne det..
For helvede!

Nu er Malte puttet i soveværelset med lovning på en fridag i morgen.

Hvor er det hjerteskærende! 

Anmeld

28. august 2013

EnSødMor

Har ingen ord... 

Din dreng er stærk og der vil komme dage som disse, hvor i må være stærke, fortælle at det er okay at være ked af det. For ellers går det galt.... 

Jeg syntes i klarer det så flot, det er så tragisk, og jeg håber at dagene bliver nemmere for jer med tiden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.