Så blev storebror ramt af virkeligheden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet.

Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.
Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'...
Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!
Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget...
(Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham)

Jeg troede ikke mit hjerte kunne gå mere i stykker! Men det kunne det..
For helvede!

Nu er Malte puttet i soveværelset med lovning på en fridag i morgen.

Årh nej.. Sikke da en ubehagelig oplevelse  

kæmpe kram til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Carina:-)

Øv 

Anmeld

27. august 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet.

Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.
Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'...
Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!
Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget...
(Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham)

For helvede!

Åhhhh

Anmeld

27. august 2013

o1Mutte

Århh

Anmeld

27. august 2013

Julie F

FrkRaarup skriver:

For helvede!

Åh er bare så voldsomt hormonel, så fælder ikke bare en lille tåre. Stor tuder! Ej hvor er jeg bare frygtelig ked af det på jeres vegne. Kan kun forestille mig hvor ondt det gør. Hvis ord bare kunne trøste!

Anmeld

27. august 2013

FrkRaarup

Julie F skriver:

Åh er bare så voldsomt hormonel, så fælder ikke bare en lille tåre. Stor tuder! Ej hvor er jeg bare frygtelig ked af det på jeres vegne. Kan kun forestille mig hvor ondt det gør. Hvis ord bare kunne trøste!

Mange mange tak

Intet er nemt.. Men er nok først gået op for mig, hvor HÅRDT der egentlig skal kæmpes. Og at det først er nu de sværeste kampe viser sig.

Anmeld

27. august 2013

Julie F

FrkRaarup skriver:

Mange mange tak

Intet er nemt.. Men er nok først gået op for mig, hvor HÅRDT der egentlig skal kæmpes. Og at det først er nu de sværeste kampe viser sig.

Ja og et er det du selv skal igennem, et andet er også den kamp jeres dreng kæmper. Åh hvor er det bare pisse hårdt og uretfærdigt. Men I virker til at have rigtig godt fat i det når I lader ham være ked af det og vise det er ok og at i på den måde kan sørge sammen, og på et tidspunkt også komme lidt mere ovenpå, men altid med mulighed for at vende tilbage og tale om det. Selvom jeg er en komplet fremmede sender jeg altså mine bedste tanker.

Anmeld

27. august 2013

MyLove E

Knus til jer alle tre

Anmeld

27. august 2013

Babydrøm

FrkRaarup skriver:

For helvede!

En masse  til jer 

Anmeld

27. august 2013

Phoenix

Hvor trist. Men det er godt I giver plads til at bearbejde sorgen. Det må virkelig være barsk at komme igennem. Godt I er gode til at støtte hinanden og vise omsorg.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.