Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet. Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'... Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget... (Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham) Jeg troede ikke mit hjerte kunne gå mere i stykker! Men det kunne det.. For helvede! Nu er Malte puttet i soveværelset med lovning på en fridag i morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ville bare lige give dig en stor
MIWULA skriver: Ville bare lige give dig en stor
FrkRaarup skriver: Malte var puttet og der havde været ro i godt 20 min.. Kenneth var gået på toilet. Pludselig stod Malte i stuen og klynkede og sagde bare 'hvad nu'. Gad virkelig ikke mere pjat.Nåede knapt at gøre sætningen færdig inden Malte brød total sammen. Grædende sagde han 'Naja ... Naja .. Det er Naja'... Bad ham kommer han til mig. Han faldt ned i mine arme og græd og sagde 'Naja ... Naja er død' ..... Og brød endnu engang ud i kæmpe gråd !!!!Skrev til Kenneth at han skulle komme. Han kom og spurgte Malte hvad der var sket. Han sagde igen 'Naja .. Naja er død' og glæd igen kæmpe meget... (Oveni det havde han drømt at nogle kæmper havde taget hans far og mig fra ham. Samt slået og sparket ham) Jeg troede ikke mit hjerte kunne gå mere i stykker! Men det kunne det.. For helvede! Nu er Malte puttet i soveværelset med lovning på en fridag i morgen.
Vil ikke forlade tråden uden at give en masse af dem her
Åh lille pus. Måske i skal bruge dagen i morgen på at snakke lidt om Naja så han måske kan få nogle svar på hvorfor hun ikke er her mere. Og så kan i jo græde lidt sammen. Og evt besøge hende på hendes gravplads Det er en rigtig god måde at bearbejde sorgen på. For jer begge to
Christina88 skriver: Vil ikke forlade tråden uden at give en masse af dem her
Til dig og dine
Stakkels lille ham, det er svært for en voksen at forstå en baby er død, så hvordan må det ikke være for en lille dreng, lille pus da
Også Til Dig, følger dig herinde og håber alt det bedste for dig
Monica
Isabella_mor skriver: Åh lille pus. Måske i skal bruge dagen i morgen på at snakke lidt om Naja så han måske kan få nogle svar på hvorfor hun ikke er her mere. Og så kan i jo græde lidt sammen. Og evt besøge hende på hendes gravplads Det er en rigtig god måde at bearbejde sorgen på. For jer begge to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128