veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Kamulla

MiichellaMalou skriver:

Ja men slimproppen er gået og ifølge en jordemoder på fødegangen sagde hun da jeg ringede onsdag eller torsdag i sidste uge da jeg troede vandet var gået men hun mente det var den yderste fosterhinde der var gået og siden der har jeg haft mens smerter on and off og jag og uro i kroppen. Men mens smerterne plejede og gå hurtigt i sig selv igen nu er de kommet sådan rimelig meget her den sidste time. Men tager ikke til.

hmm.. min slimprop giver over flere gange.. dvs den gendannede sig selv.. du kan gå i flere uger med småveer desværre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Kamulla skriver:

hmm.. min slimprop giver over flere gange.. dvs den gendannede sig selv.. du kan gå i flere uger med småveer desværre... 

Min gik også første gang i uge 32. Også nu her ved dog godt at det ikke betyder fødsel. Men håber ikke jeg skal gå for længe med det. Magter jeg simpelhen ikke.

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

MiichellaMalou skriver:

Min gik også første gang i uge 32. Også nu her ved dog godt at det ikke betyder fødsel. Men håber ikke jeg skal gå for længe med det. Magter jeg simpelhen ikke.

nej det kan jeg godt forstå... håber det går i sig selv, og starter for alvor om halvanden uge

Anmeld

27. august 2013

Benjamins'mor

Kamulla skriver:

Plukkeveer må som udgangspunkt IKKE gør ondt.. da hvis det gør ondt betyder at kroppen arbejder og ikke øver som egentlig er meningen.. dette kan også tyde på infektion.. dog er der FÅ der er ramt af plukkeveer som niver lidt uden betydning.. jeg går ud fra at TS er så langt henne hun har prøvet plukkeveer før, og plejer hendes ikke gøre ondt så bør de heller ikke nu.. men gør ens plukkeveer ondt bør man opsøge JM eller læge

Nu er jeg næsten ligeså langt som TS.
Så ved godt en masse om plukveer osv, og som jeg også selv skriver, må de ikke gøre ondt nej. Men det kan de altså godt, selvom de ikke plejer. Det kan bla være tegn på urinvejsinfektion, det gjorde bla at mine gjorde ondt, selvom de ikke plejede.

Anmeld

27. august 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Har bare aldrig oplevet de gøre ondt kun ubehagelige fordi maven bliver helt hård

De kan bla komme til at gøre ondt hvis man har en urinvejsinfektion (blærebetændelse), det var sådan vi opdagede jeg havde en, da jeg ellers havde det som jeg plejede og tissede som jeg plejede.

Anmeld

27. august 2013

Bettina90

MiichellaMalou skriver:

Hvordan er din nat gået? 

Anmeld

27. august 2013

lineog4

De kan bla komme til at gøre ondt hvis man har en urinvejsinfektion (blærebetændelse), det var sådan vi opdagede jeg havde en, da jeg ellers havde det som jeg plejede og tissede som jeg plejede.

Minplukkers har hver gang nevet til sidst i graviditeterne og jeg spurgte og fik at vide der var meget normalt...

med min første havde jeg hvad de kaldte smertefulde plukveer i 3 døgn før jeg fødte (hun stod skævt i bækken så veer gav ikke noget, defor kaldte de dem plukveer).

i 3 graviditet havde jeg et par snydegange, hvor jeg fik hvad der mindede om veer og troede det gik i gang.

Så må sige jeg synes nu sagtens plukveer kan gøre ondt og tyde på fødsel og "kun" være plukveer og ikke noget alarmerende.

line

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

Benjamins'mor skriver:

Nu er jeg næsten ligeså langt som TS.
Så ved godt en masse om plukveer osv, og som jeg også selv skriver, må de ikke gøre ondt nej. Men det kan de altså godt, selvom de ikke plejer. Det kan bla være tegn på urinvejsinfektion, det gjorde bla at mine gjorde ondt, selvom de ikke plejede.

jeg hentyder til din formulering.. du skriver som om det er helt fjong at det gør ondt, og det slår jeg bare fast at det altså ikke er normalen..

Anmeld

27. august 2013

Benjamins'mor

Kamulla skriver:

jeg hentyder til din formulering.. du skriver som om det er helt fjong at det gør ondt, og det slår jeg bare fast at det altså ikke er normalen..

Argh, det gør jeg ikke.
Jeg skrev tydeligt at de KAN gøre ondt selvom de ikke må. Det vil jeg nu ikke mene er at hentyde til at det er helt fint. Det jeg bare mener med det er at det altså ikke er ens betydende med at det rent faktisk er veer, men at det sagtens kan være plukveer der gør ondt. Om de må gøre ondt eller ej kan de altså stadig gøre ondt.

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

Benjamins'mor skriver:

Argh, det gør jeg ikke.
Jeg skrev tydeligt at de KAN gøre ondt selvom de ikke må. Det vil jeg nu ikke mene er at hentyde til at det er helt fint. Det jeg bare mener med det er at det altså ikke er ens betydende med at det rent faktisk er veer, men at det sagtens kan være plukveer der gør ondt. Om de må gøre ondt eller ej kan de altså stadig gøre ondt.

jeg citerer:  Det kan det godt ja. Men det kan også "bare" være plukveer der gør ondt. 

syntes ikke det svar lægger op til at plukveer som hovedregl ikke må gøre ondt.. men vi slutter diskusionen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.