veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.400 visninger
31 svar
2 synes godt om
26. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Får sådan ondt i maven on and off lige nu med kort tid imellem men kan ikke finde ud af og tage tid på dem. Men de er til at holde ud stadig. Og bassen bevæger sig rimelig aktiv, men kan det være veer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Får sådan ondt i maven on and off lige nu med kort tid imellem men kan ikke finde ud af og tage tid på dem. Men de er til at holde ud stadig. Og bassen bevæger sig rimelig aktiv, men kan det være veer.

Det kan det sagtens være..
Nogen oplever dem meget smertefulde, andre gør ikke

Hvis du på noget tidspunkt bliver urolig for at være hjemme, så ring til FG og bed om et tjek, fordi du tror du har veer

Anmeld

26. august 2013

Benjamins'mor

Det kan det godt ja. Men det kan også "bare" være plukveer der gør ondt.

Du kan hente sådan en ve-tæller app. De er rigtigt gode hvis man ikke kan finde ud af at tage tid. Så trykker du start når det begynder at gøre ondt, og så trykker du stop når det holder op igen. Så efter noget tid siger den interval og varighed.

Anmeld

26. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Det kan det sagtens være..
Nogen oplever dem meget smertefulde, andre gør ikke

Hvis du på noget tidspunkt bliver urolig for at være hjemme, så ring til FG og bed om et tjek, fordi du tror du har veer

Altså det gøre da lidt ondt, men har vist os ennret høj smertetærskel. Men hele min mave strammer også bare op.

Anmeld

26. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Det kan det godt ja. Men det kan også "bare" være plukveer der gør ondt.

Du kan hente sådan en ve-tæller app. De er rigtigt gode hvis man ikke kan finde ud af at tage tid. Så trykker du start når det begynder at gøre ondt, og så trykker du stop når det holder op igen. Så efter noget tid siger den interval og varighed.

Har prøvet og søge på ve app men kan ikke finde nogen :/

Anmeld

26. august 2013

Kamulla

MiichellaMalou skriver:

Har prøvet og søge på ve app men kan ikke finde nogen :/

søg på labor contractions

når maven bliver hård er det livmoderen der trækker sig sammen.. det gør den under veer.. (og når livmoderen øversig under plukkeveer) 

Anmeld

26. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Kamulla skriver:

søg på labor contractions

når maven bliver hård er det livmoderen der trækker sig sammen.. det gør den under veer.. (og når livmoderen øversig under plukkeveer) 

Må jeg prøve. Har prøvet plukveer hvor der intet er udover maven bliver helt hård men har ikke gjort ondt. Men nu gøre det også ondt, men ikke voldsom smertefuldt endnu

Anmeld

26. august 2013

Kamulla

MiichellaMalou skriver:

Må jeg prøve. Har prøvet plukveer hvor der intet er udover maven bliver helt hård men har ikke gjort ondt. Men nu gøre det også ondt, men ikke voldsom smertefuldt endnu

plukkeveer skal heller ikke gøre ondt det kan lyde som begyndede veer.. tag et varmt bad, få noget søvn.. kan du ikke sove for det, så tag noget pamol og så se om de stadig er der.. veer går ikke i sig selv hvis det er en fødsel der er igang 

Anmeld

26. august 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Plukveer kan også gøre ondt.

Nu ved jeg ikke hvilken mobil du har, men den jeg har hentet hedder "contraction timer".

Anmeld

26. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Kamulla skriver:

plukkeveer skal heller ikke gøre ondt det kan lyde som begyndede veer.. tag et varmt bad, få noget søvn.. kan du ikke sove for det, så tag noget pamol og så se om de stadig er der.. veer går ikke i sig selv hvis det er en fødsel der er igang 

Ligger bare i sengen slapper af. er ikke så træt, men prøver og se tiden an. Om det kommer til at gøre mere ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.