erfaringer med trille barnevogne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Annette A

Lånte en Trille barnevogn af min bror som de havde brugt til deres to børn og ja den har været perfekt. Solid og lækker og meget holdbar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Mother-love

Vi har trille gigant. Super lækkervogn. Den står og venter på at vi skal have en mere engang.
Jeg kan varmt anbefale den. Vi har aldrig haft problemer med vores.

Anmeld

26. august 2013

Xolia

anna111 skriver:

har kikket lidt på en trille barnevogn er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den model barnevogn ?

Havde kombi-vogn fra Trille til min søn (nu 9 år) og brugte den også til datter. Sønnike sad så ovenpå på sæde, men det var stellet dog ikke så glad for, og det knækkede (tror måske også at vi havde brugt vognen til at flytte noget tungt).

Denne gang har jeg dog valgt IGEN at købe trille, da jeg synes man får meget for pengene :-)

-Xolia-

Anmeld

26. august 2013

Aabye

anna111 skriver:

Ville osse selv have haft emmaljunga ind til jeg fik af vide at den begynder at hænge i stellet forand fordi den ikke er støttet rigtig i stellet og man må ikke slippe barnevognen når der sidder 2 børn i den for så tipper den og kalesen begynder hurtig at hænge og det vil jeg ikke betale for

Så vidt jeg har forstået er stellet opbygget helt anderledes på de nye modeller så den kan indstilles alt efter om barnet sidder eller ligger så den netop har den rigtige støtte i stellet.. Dette skulle forhindre at den begynder at hænge.. Om det passer ved jeg ikke.. Men jeg kan da godt se forskel på de "gamle" modeller og så den min veninde har f.eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.