erfaringer med trille barnevogne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
23 svar
4 synes godt om
26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
har kikket lidt på en trille barnevogn er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den model barnevogn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Frejsmor

Vi har en Trille Gigant og den har vi været rigtig glade for, den har virket upåklagelidt og skal tages i brug igen inden længe til lillesøster..

Anmeld

26. august 2013

C-Dog

Vi hhavde en trille og har været ovenud glade for den specielt det lange liggemål. Vi brugte den stort set hver dag i 3 år og så var den altså også slidt op, men til den pris vi gav 3000 inkl alt så var det et super køb. Der var aldrig de store problemer med den.

Anmeld

26. august 2013

hekran

anna111 skriver:

har kikket lidt på en trille barnevogn er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den model barnevogn ?

Jeg kan ikke anbefale Trille Fix. Vores stel er rustet utrolig meget.

Anmeld

26. august 2013

lineog4

anna111 skriver:

Vi har haft trille og var mere glad for den end for den brugte emmaljunhaga vi havde før. og ikke mindst var vi glade for prisen ;-)

har lige solgt den videre og tror sagtens den kan klare et par børn endnu.

line

Anmeld

26. august 2013

anna111

Frejsmor skriver:

Vi har en Trille Gigant og den har vi været rigtig glade for, den har virket upåklagelidt og skal tages i brug igen inden længe til lillesøster..

Tak for svar jeg har osse kikket på giganten og så dream barnevognen

Anmeld

26. august 2013

anna111

C-Dog skriver:

Vi hhavde en trille og har været ovenud glade for den specielt det lange liggemål. Vi brugte den stort set hver dag i 3 år og så var den altså også slidt op, men til den pris vi gav 3000 inkl alt så var det et super køb. Der var aldrig de store problemer med den.

Tak for svar det ender nok osse med at jeg køber en trille barnevogn

Anmeld

26. august 2013

anna111

hekran skriver:

Jeg kan ikke anbefale Trille Fix. Vores stel er rustet utrolig meget.

Okay så har i ikke haft alminum stellet

Anmeld

26. august 2013

anna111

lineog4 skriver:

Vi har haft trille og var mere glad for den end for den brugte emmaljunhaga vi havde før. og ikke mindst var vi glade for prisen ;-)

har lige solgt den videre og tror sagtens den kan klare et par børn endnu.

line

Okay tak for svar ja prisen er en helt anden og så kan jeg enlig beder lide den ind odder og emmaljunga

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

Vi havde en Trille fix med alu. stel til vores søn og den fungerede upåklageligt og så stort set ud som ny, da jeg solgte den efter at have været brugt i 2 1/2 år  Ingen rust og den sorte farve stod lige så flot, som da vi købte den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.