erfaringer med trille barnevogne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Peiner skriver:

Vi havde en Trille fix med alu. stel til vores søn og den fungerede upåklageligt og så stort set ud som ny, da jeg solgte den efter at have været brugt i 2 1/2 år  Ingen rust og den sorte farve stod lige så flot, som da vi købte den  

Okay tak for svar tror osse det bliver en trille barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Maja88

anna111 skriver:

Okay tak for svar tror osse det bliver en trille barnevogn

Vi har en trille gigant luksus..

R super glad for vores barnevogn og den skal tages i brug igen om lidt til lillesøster.. den trængte til lidt smørrelse efter 2,5år men det er da helt ok..

Er især glad for den er så let.. har rejst en del i tog med den..

Anmeld

26. august 2013

Clisolka

anna111 skriver:

har kikket lidt på en trille barnevogn er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den model barnevogn ?

Jeg har Trille Giganten - ingen poblemer har jeg haft  Den skal nu bruges til lillebror inden længe 

Anmeld

26. august 2013

MMOGM

anna111 skriver:

har kikket lidt på en trille barnevogn er der nogle der har gode eller dårlige erfaringer med den model barnevogn ?

Vi har også en trille, jeg synes dog at den er irriterende at slå sammen , når den skal med i bilen. Næste gang vil jeg have en emmaljunga 

Anmeld

26. august 2013

MariaKyedDK

anna111 skriver:

jeg har ingen erfaring med den endnu, men vores står fint ude i gangen og hun burde ligge i den NU, er 40+5 idag  men jeg glæder mig til at afprøve den  

Anmeld

26. august 2013

anna111

MMOGM skriver:

Vi har også en trille, jeg synes dog at den er irriterende at slå sammen , når den skal med i bilen. Næste gang vil jeg have en emmaljunga 

Ville osse selv have haft emmaljunga ind til jeg fik af vide at den begynder at hænge i stellet forand fordi den ikke er støttet rigtig i stellet og man må ikke slippe barnevognen når der sidder 2 børn i den for så tipper den og kalesen begynder hurtig at hænge og det vil jeg ikke betale for

Anmeld

26. august 2013

MMOGM

anna111 skriver:

Ville osse selv have haft emmaljunga ind til jeg fik af vide at den begynder at hænge i stellet forand fordi den ikke er støttet rigtig i stellet og man må ikke slippe barnevognen når der sidder 2 børn i den for så tipper den og kalesen begynder hurtig at hænge og det vil jeg ikke betale for

Det vidste jeg faktisk ikke  

Så er det da ikke sådan en jeg skal have! 

Anmeld

26. august 2013

Faith

Har sådan set været ok tilfreds med vores Trille, men jeg ville ikke vælge en Trille igen.

Prøvede en Emmaljunga hos en veninde for noget tid siden, og hvor var den dog lækker at køre med! Meget lettere end Trille. Og så ville jeg ønske vi havde valgt en vogn med ryglæn der kan rejses op.

Vores Trille er knap 1½ år gammel og stellet er allerede rustnet flere steder

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

Vores trille fix er snart 3år. Den fejler iingenting og ser ud som ny.

Har dog også altid stået inde og vi har passet godt på den. 

Den kunne sagtens klare 1 barn eller 2 mere 

Anmeld

26. august 2013

anna111

Faith skriver:

Har sådan set været ok tilfreds med vores Trille, men jeg ville ikke vælge en Trille igen.

Prøvede en Emmaljunga hos en veninde for noget tid siden, og hvor var den dog lækker at køre med! Meget lettere end Trille. Og så ville jeg ønske vi havde valgt en vogn med ryglæn der kan rejses op.

Vores Trille er knap 1½ år gammel og stellet er allerede rustnet flere steder

Okay så har du ikke haft den med alminum stel vis den er tung og ruster men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.