Min datter er pinlig (eller det vist hendes forældre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Tynen

Trold skriver:

Nu spørg jeg lidt frækt, hvor meget er meget for dig...

For Kai og mig (mest Kai) drikker også meget cola, men han siger at jeg er ved at følge godt med efter hånden...

Vi drikker nok (Arhmen.. Det er så pinligt) 2 l. (Køber de der billige 2liters fra Rema) om dagen/over 2 dage..

Stella får det dog kun hvis hun lige opdager at det står i køleskabet.
Vi tilbyder hende det aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Vi drikker nok (Arhmen.. Det er så pinligt) 2 l. (Køber de der billige 2liters fra Rema) om dagen/over 2 dage..

Stella får det dog kun hvis hun lige opdager at det står i køleskabet.
Vi tilbyder hende det aldrig.

Du har ikke nogen grund til at være pinlig... det kan jeg godt love dig for... I drikker jo nærmest ingen ting... Og lad mig lige sige at gemalen nægter at drikke det billige... Det SKAL være Coca Cola... og ja 2 liter om dagen rækker ikke...

Anmeld

17. juli 2009

Lise

Trold skriver:

Du har ikke nogen grund til at være pinlig... det kan jeg godt love dig for... I drikker jo nærmest ingen ting... Og lad mig lige sige at gemalen nægter at drikke det billige... Det SKAL være Coca Cola... og ja 2 liter om dagen rækker ikke...

Jeg tror jeg drikker 2 liter på et ÅR

Anmeld

17. juli 2009

Plysbjørnen

Lise skriver:

Jeg tror jeg drikker 2 liter på et ÅR

Ja jeg ved godt det er meget, men manden er afhængig (ved det lyder tåbeligt) af cola (koffeinen)... Ind i mellem tager han kampen op, men det går 5 dage så kan han ikke mere... og laver han noget fysisk hårdt giver han endnu hurtigere op...

Og det hjælper ikke engang at true med at han ikke får benzin på bilen så...

Anmeld

17. juli 2009

Sweet1978

Ha ha ja nu har vi altid cola i huset, da jeg har en kæreste med lavt blodsukker og han holdet det oppe ved at drikke cola og spise ofte. Nadia kan som andre beskriver ikke lidt bruset så der er der ingen problemmer, men Danielle elsker cola og når hun er tørstig er det aldrig mælk eller vand hun beder om det er er cola. Vi prøver at begrænse det, men det er svært når hun ser os (især far) drikke løs hele dagen. Hvorfor må hun så ikke. Det er blevet meget værre her i ferien, hvor hun har været hjemme hele dagen og haft "fri" adgang til colaen, og fordi vi på ture også har haft vand og saftevand med i colaflasker, så hvis den ikke var gal før bliver alt da kaldt cola nu. Hun skal i dagpleje på mandag, gæstepleje som ikke kender hende og har da tænkt mig at stikke en lille bemærkning om at alt væske altså hedder cola fordi det med flaskerne osv. Og at hun bare skal give hende vand el. lign. For jeg synes også det er temmeligt pinligt, det fremstår jo som om vi kun giver barnet cola og det er jo bestemt ikke en god vane. Nu prøver vi at snyde hende lidt ved også herhjemme at have vand stående i colaflaskerne, som på udflugterne og når hun så vil have cola, siger vi ja her er cola og halvdelen af gangene går det. Når hun bliver lidt større må vi forklare hende tingene og sætte nogen regler, f.eks. at hun har en ½ liters flaske og når den er tømt er der ikke mere den dag el. lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.