Min datter er pinlig (eller det vist hendes forældre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Plysbjørnen

Pigen er ikke engang 2 år bliver hun om 2 uger... Og gud hjælpe mig om ikke pigen kan sige Coca Cola...

Ikke nok med det, Hjemme ved bedstemor og bedstefar går hun selv ud i gangen og tager en (dåse)cola som hun så mener hun skal stå og patte på i et par timer... Og så bliver hun fuldstændig bund hysterisk når man tager den fra hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Tut

Hehe....

Noah kan heldigvis ikke lide noget med brus, han har smagt det 2 gange, og han er endt med at kaste op begge gange, så det problem har vi heldigvis ikke.

Anmeld

16. juli 2009

Anja

Her i huset har de voksne stadig sodavand for sig selv. Ingen af drengene kan lide det, heller ikke Jonas. Folk tror altid, at de ikke MÅ smage, men de vil ikke og så opfordre vi dem heller ikke til det. Jo længere tid de kan vente med det pjat jo bedre. Tilgengæld kender de begge til alverdens andre fy fy ting som is, slik og kage

Anmeld

16. juli 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Her i huset har de voksne stadig sodavand for sig selv. Ingen af drengene kan lide det, heller ikke Jonas. Folk tror altid, at de ikke MÅ smage, men de vil ikke og så opfordre vi dem heller ikke til det. Jo længere tid de kan vente med det pjat jo bedre. Tilgengæld kender de begge til alverdens andre fy fy ting som is, slik og kage

Her i huset er der ingen ting der er fy...

Ja ved godt at det nok er forkert, men Laura får både is, slik, Kage og Sodavand (dog ikke så meget)...

Anmeld

16. juli 2009

Lise

Simon elsker at lege med dåsesodavand - altså stable dem og sådan - men han aner vist stadig ikke hvad indholdet er  Han drikker vand og mælk, ligesom os andre..

Her er slik fy for små børn. Han har aldrig smagt slik, og der må gerne gå lang tid endnu. Kage gider han ikke spise for det meste. Men is kan han spise i lange baner

Anmeld

17. juli 2009

BellaT

He he. Phillip kan også sige cola. Næsten ihvertfald.. Dola. Dola er betegnelsen for alt det drikkelige væske som ikke er vand, mælk eller juice.
Han kan godt lide det, men vil helst have sin mælk.

Anmeld

17. juli 2009

Kaufie

William kan også sige cola    og drikker det gerne  dog helst blandet op med vand, så bruset ikke er så kraftigt (og sukker-rushet ikke så massivt)

Slik spiser han ikke - bliver ikke tilbudt det - prøvede engang en lakridskonfekt, som moren fik efter to tyg.

Is (som han kalder "mish" og ved hvor ligger i skabsfryseren) glider lige ned  

Anmeld

17. juli 2009

Helle30

Sofie kan også sige cola, men det kan også godt ske, hun kalder det for mælk eller juice, når hun peger på det i butikken.
Hun har fået cola et par gange, men hun vil faktisk hellere have min hjemmelavede hyldeblomstsaft.

- Helle

Anmeld

17. juli 2009

Tynen

Stella har ikke sagt det endnu.. Dog ved vi at betegnelsen "Det deeer" betyder nøjagtig det samme

Vi drikker SÅ meget cola (Altså, Stig og jeg) så det har været svært at holde det skjult...

Anmeld

17. juli 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Stella har ikke sagt det endnu.. Dog ved vi at betegnelsen "Det deeer" betyder nøjagtig det samme

Vi drikker SÅ meget cola (Altså, Stig og jeg) så det har været svært at holde det skjult...

Nu spørg jeg lidt frækt, hvor meget er meget for dig...

For Kai og mig (mest Kai) drikker også meget cola, men han siger at jeg er ved at følge godt med efter hånden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.