Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Faith skriver: Hmm jeg kan altså godt se en ekstra streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg.
Hmm jeg kan altså godt se en ekstra streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg.
Jep helt enig, der er vist to streger men om det er en skygge er uvidst?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ja hvad siger denne test. den er taget i dag ved en 11 tiden ca. spørg fordi jeg de sidste par dage har haft kvalme og mest om morgenen, og har kramper i maven og mega ømme brystvorter og så en ekstrem sensitiv lugtesans.jeg har en p-stav så ved ikke hvordan og hvorledes med forhold til den eller noget, da jeg har en meget ureglmæssig mens pga den så nu spørg jeg lige herjeg ved ikke selv om jeg kan se en eller 2 streger eller hvad jeg kan for det kommer an på hvordan jeg holder den nemlig. håber i kan hjælpe.
ja hvad siger denne test. den er taget i dag ved en 11 tiden ca. spørg fordi jeg de sidste par dage har haft kvalme og mest om morgenen, og har kramper i maven og mega ømme brystvorter og så en ekstrem sensitiv lugtesans.jeg har en p-stav så ved ikke hvordan og hvorledes med forhold til den eller noget, da jeg har en meget ureglmæssig mens pga den så nu spørg jeg lige herjeg ved ikke selv om jeg kan se en eller 2 streger eller hvad jeg kan for det kommer an på hvordan jeg holder den nemlig. håber i kan hjælpe.
Negativ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128