hvad siger denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
12 svar
6 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

ja hvad siger denne test.

den er taget i dag ved en 11 tiden ca.

spørg fordi jeg de sidste par dage har haft kvalme og mest om morgenen, og har kramper i maven og mega ømme brystvorter og så en ekstrem sensitiv lugtesans.

jeg har en p-stav så ved ikke hvordan og hvorledes med forhold til den eller noget, da jeg har en meget ureglmæssig mens pga den så nu spørg jeg lige her

jeg ved ikke selv om jeg kan se en eller 2 streger eller hvad jeg kan for det kommer an på hvordan jeg holder den nemlig.

håber i kan hjælpe.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

babyonboard

Hej med dig

Jeg syntes den ser negativ ud, har prøvet at tippe skærmen osv. men ser ikke 2 streger. 

Anmeld

26. august 2013

sulo

Jeg ser også kun en streg.

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

babyonboard skriver:

Hej med dig

Jeg syntes den ser negativ ud, har prøvet at tippe skærmen osv. men ser ikke 2 streger. 

okay.
tak for dit svar.

spørg også kun fordi jeg ikke helt selv kunne se det for som sagt det var alt efter hvordan jeg holdte den.

Anmeld

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

ja hvad siger denne test.

den er taget i dag ved en 11 tiden ca.

spørg fordi jeg de sidste par dage har haft kvalme og mest om morgenen, og har kramper i maven og mega ømme brystvorter og så en ekstrem sensitiv lugtesans.

jeg har en p-stav så ved ikke hvordan og hvorledes med forhold til den eller noget, da jeg har en meget ureglmæssig mens pga den så nu spørg jeg lige her

jeg ved ikke selv om jeg kan se en eller 2 streger eller hvad jeg kan for det kommer an på hvordan jeg holder den nemlig.

håber i kan hjælpe.

Negativ.. 

Anmeld

26. august 2013

Morigen

Jeg syntes også den ser negativ ud..

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

tak for svar.

det er også bedst den er negativ, da det bestemt ikke passer godt ind lige nu.

det var også mere pga de symptomer jeg har at jeg tog en test.

fortsætter jeg med at ha nogen symptomer tager jeg en mere om noget tid, og ellers må jeg en tur til lægen jo.

Anmeld

26. august 2013

Faith

Hmm jeg kan altså godt se en ekstra streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg.

Anmeld

26. august 2013

Camilla <3

Faith skriver:

Hmm jeg kan altså godt se en ekstra streg, men er i tvivl om det er en skyggestreg.

Den hopper jeg med 

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Negativ, man kan ene noget men for mig ligner det en lidt grålig streg, de kan godt komme enten pga skygge eller fordi man kan se der hvor kemistregen er som skal reagere og blive lyserød, synes den ser negativ ud, men føler du dog stadig gravid om 1 uge ville jeg teste igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.