Sovested til nyfødt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Victoria2013

Vores lille pige sover i sin lift ved siden af min side af sengen... vi har sat to stole op, som liften så står på

Vores plan ligenu er at hun kommer på eget værelse og sove når hun er 3 mdr - det er efterhånden lige om lidt. Men det er mere fordi jeg tror vi alle vil sove bedre, da hun forstyrrer især min søvn og vi sikkert også forstyrrer hendes... plus der er efterhånden ikke plads til hende i liften mere og babysengen er der ikke plads til på soveværelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Sijac

Bech19 skriver:

Mange tak for jeres input

Vi overvejer også, at vores lille baby skal sove i sin lift i vores vindueskarm de første uger/månder, og så kan han/hun rykkes ind på eget værelse, men nu får vi se

Jeg ville ikke stille mit barn i en vindueskarm da der er stor, som i umuligt at undgå, mulighed for træk og det er noget af det værste en lille nyfødt kan blive 'udsat' for..

Mon ikke der kam findes plads ved siden af jeres seng, eller i midten af jeres seng, til liften?

Anmeld

28. august 2013

Cbank

Bech19 skriver:

Vi har et meget lille soveværelse, hvor der faktisk ikke er plads til en vugge!

Vi har et værelse (lige ved siden af vores værelse), som skal være til vores baby, men er det "for langt væk" for en nyfødt at sove? Vi har planer om at lade dørene stå åbne, så vi er faktisk kun 3 meter væk...

Hejsa.

Min søn Aske kom ind på sit eget værelse da han var knap 4 uger. Han værelse er et stykke væk fra vores. Så vi har baby alarmen tændt om natten. Vi har sat en god lænestol inde på hans værelse, som vi kan give mad i (han får mme).

I skal gøre hvad I føler for og hvad I har det bedst med!! 

Jeg var noget nervøs den første nat, da Aske sov på eget værelse. Men sådan tror jeg alle mødre har det? 

Anmeld

28. august 2013

Svenne

Vindueskarm er helt fin, liften kan jo nærmest stå alle steder.

Men hvis baby ikke er længere væk end 3 meter, selvom der er en ÅBEN dør i mellem din seng og baby - så er det jo ikke anderledes end hvis man har et stort soveværelse og du vil uden problemer kunne høre hver en lyd baby kommer med.
Så det ville jeg bestemt ikke have noget i mod, hvis det var mig.

Anmeld

28. august 2013

JH12

Vores datter sover stadigvæk inde hos os, hun er snart 16 måneder. og som det ser ud nu, kommer hun også til det et godt stykke tid endnu.

Men hun har også altid sovet dårligt, og vågnet mange gange i løbet af natten, derfor har det været rart at have hende tæt på, så man hurtigt kunne hjælpe hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.