Sovested til nyfødt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mit spørgsmål går på, hvor sover jeres nyfødte baby / hvor skal jeres nyfødte baby sove henne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.769 visninger
24 svar
8 synes godt om
26. august 2013

Bech19

Vi har et meget lille soveværelse, hvor der faktisk ikke er plads til en vugge!

Vi har et værelse (lige ved siden af vores værelse), som skal være til vores baby, men er det "for langt væk" for en nyfødt at sove? Vi har planer om at lade dørene stå åbne, så vi er faktisk kun 3 meter væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

K&S

Bech19 skriver:

Vi har et værelse (lige ved siden af vores værelse), som skal være til vores baby, men er det "for langt væk" for en nyfødt at sove? Vi har planer om at lade dørene stå åbne, så vi er faktisk kun 3 meter væk...

Anton sov i vores soveværelse indtil han var 4½ måned

Anmeld

26. august 2013

Tip!

Min søn sov hos mig indtil han var 6 mdr.. Så kom han på eget værelse.

Nu er han 4 1/2 år, sover ofte hos mig.. 

Anmeld

26. august 2013

CaWi

Bech19 skriver:

Vores dreng sov i sin lift, helt op af min side på vores seng, de første tre mdr. Så kom han i vugge 1 meter fra mig. Der lå han i to mdr.
Så kom han i tremmeseng, igen helt op af mig. Derefter med ca en meters mellemrum.
Han kom på eget værelse da han var 8-9 mdr gammel.
Nu er han 16 mdr og sover af og til imellem os, hvilket han ofte har gjort.
Jeg har personligt ikke været klar til at han skulle være så langt fra mig om natten.

Anmeld

26. august 2013

lycly

Begge mine sov i liften ved siden af mig. Ville ikke lægge dem på eget værelse før omkring 6 mdr tidligst

Anmeld

26. august 2013

L&V

Laura sov ved os til hun var 6måneder og gerne i vores seng og lillebror viktor kommer nok til det samme

Anmeld

26. august 2013

baby012

Vi har også et meget lille soveværelse, og børnenes værelser lige ved siden af vores, min søn lå inde hos os til han var 6 uger gammel, han lå i hans lift, på et bord ved siden af sengen .. 

Ville ikke kunne have ham så langt væk de første uger  

der skal jeg helst kunne høre ham hele tiden . 

Anmeld

26. august 2013

2babygirls

Bech19 skriver:

Begge mine piger har sovet i min armhule til de hver især var ca 3 mdr. Så kom de på eget værelse som lå lige op til vores.

Anmeld

26. august 2013

Bech19

Mange tak for jeres input

Vi overvejer også, at vores lille baby skal sove i sin lift i vores vindueskarm de første uger/månder, og så kan han/hun rykkes ind på eget værelse, men nu får vi se

Anmeld

26. august 2013

l.kjoeller

Bech19 skriver:

vores datter sov i vugge i soveværelset i 3 mnd men kom efterfølgene ind i sit eget værelse uden problemer. kan ikke se noget problem i at de sover i eget værelse fra spæde af men kan være en fordel at have dem i soveværelset hvis man ammer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.