Sovested til nyfødt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

hekran

Med de første to lykkedes amningen ikke, så da flasken kom åååååh banen, kom de i egen seng på vores værelse. Med de sidste to lykkedes amningen endelig (den sidste er dog kun 8 dage gammel) og vores pige sov hos os (i sengen) i 6 måneder. Den sidst ankomne får lov til at ligge i smørklatten nogle måneder endnu. Vi sover bedst på den måde, da han vågner, hvis jeg har ammet ham og så lægger ham i vuggen. Vi sover bedst op ad hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Michelle88

Vores datter sov inde ved os i sin vugge de første 5 uger, men så kom hun ind på eget værelse med babyalarm, da ingen af os fik ret meget søvn da hun larmer meget når hun sover..

Anmeld

26. august 2013

mommy1991

Bech19 skriver:

Vi har et meget lille soveværelse, hvor der faktisk ikke er plads til en vugge!

Vi har et værelse (lige ved siden af vores værelse), som skal være til vores baby, men er det "for langt væk" for en nyfødt at sove? Vi har planer om at lade dørene stå åbne, så vi er faktisk kun 3 meter væk...

Leander sover på vores soveværelse i en tremmeseng lige ved siden af mig

Anmeld

26. august 2013

FruK

Min datter sov i liften ved siden af vores seng til hun var 3-4 mdr. Så kom hun i tremmesengen ved siden af vores seng. Da hun var 6-7 mdr kom tremmesengen ind på hendes eget værelse.

Min søn sov på sit eget værelse fra dag 1. Først i liften og derefter i tremmesengen.

Gør som du selv har det bedst med - det ved du måske først når baby er født.

I starten synes jeg dog det er nemmest at have baby der hvor man skal amme om natten... Dvs i soveværelset ammede jeg i sengen. Nu hvor hun er 7,5 måned, ammer jeg i en gyngestol på hendes værelse. 

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Begge vores har sovet ved siden af mig i vigge til de var 6-7 mdr
Da min søn var ca 7 mdr kom han på eget værelse, min datter kom i tremmeseng i vores soveværelse fra 6- ca 8 mdr før hun kom på eget værelse
De har begge ligget i en familie vugge hvor liften stod i de første 3 mdr

Anmeld

26. august 2013

Clisolka

Isabella sov sammen med os de første par måneder i liften, derefter kom hun i tremmesengen i vores soveværelse - det er først nu (2 år og 9 mrd.) at hun er alene på sit eget værelse... 

Anmeld

26. august 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi har et værelse (lige ved siden af vores værelse), som skal være til vores baby, men er det "for langt væk" for en nyfødt at sove? Vi har planer om at lade dørene stå åbne, så vi er faktisk kun 3 meter væk...

Da jeg fik min søn var der heller ikke plads til meget andet end dobbeltsengen i soveværelset, så vi tog en spisebordsstol ind og satte liften på og lod Victor sove i den...

Da han så ikke kunne ligge i liften mere (3-4 mdr) kom han ind i tremmesengen på eget værelse med babyalarm tændt... Han har sovet på eget værelse siden...

Anmeld

27. august 2013

Wik

har stemt blankt. Nyfødte sover i min verden ved siden af sin mor de første måneder, med sin egen dyne, men lige ved siden af i samme seng.

Anmeld

27. august 2013

FrkDitte

Bech19 skriver:

Nu er vores ikke født endnu.. er 38+2.. men der er gjort klar til at han skal sove i en bedsidecrib ved siden af mig i vores soveværelse.

Vi har kun soveværelse og stue på 1. salen, så hans børneværelse er nedenunder. Der har han en seng også. Hvornår han ryger derned ved jeg ikke endnu..  men tror ikke han sover inde hos os særlig længe..

Jeg kan slet ikke se noget galt i at han sover 3 meter væk fra jer.. 

Det er da en fin løsning når nu i ikke har plads.. 

D.

Anmeld

27. august 2013

Koen.

Bech19 skriver:

Mange tak for jeres input

Vi overvejer også, at vores lille baby skal sove i sin lift i vores vindueskarm de første uger/månder, og så kan han/hun rykkes ind på eget værelse, men nu får vi se

Var gulvet så ikke bedre så baby ikke falder ned??

Her har begge sovet hos os fra start. Lærke er først nu i en alder af 3,4 år begyndt at sove på eget værelse og Liam kom det da han var 8 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.