Ts scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Hvor er det sødt af dig at skrive det vi så glade
For..

Men pyh ha det lyder godt nok heller ikke til det hr været nemt for jer, og det må have set meget sort ud..

Hvor er det dejligt at hører det endelig er lykkedes for jer at få et lille drømme barn..

Hmm hvordan forgår det egentlig med det facilitetsklinik og alt det? kan man læse om det noget steder.. Hun mente nemlig i dag til scanning at vi skulle tale med lægen om det og hun nok ville sende os videre.

Det var så lidt  Og nej det har da ikke været nemt, men det er som om at det er glemt nu, da vi har udsigt til en baby til januar  

Og det vil I også opleve 

Hmm, jamen det nemmeste er nok at google "fertilitetsbehandling" eller "behandling for barnløshed"..

Vi blev behandlet på OUH og med IVF/reagensglasbefrugtning. Altså jeg skulle have taget æg ud, og de sprøjtede så svømmerne direkte ind i æggene, hvorefter de skulle ligge og dele sig i 2 dage, også kunne vi få lagt 1-2 æg op igen, hvis æggene havde delt/udviklet sig som de skulle 

Der ligger lidt forskellige foldere her:  http://www.ouh.dk/wm252866

Eller også kan du også oprette indlæg i barnløshedsgruppen herinde - men det er måske nemmere for dig at gøre, når du ved lidt mere om hvilken behandling i evt skal have - for der er lidt forskel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Det var så lidt  Og nej det har da ikke været nemt, men det er som om at det er glemt nu, da vi har udsigt til en baby til januar  

Og det vil I også opleve 

Hmm, jamen det nemmeste er nok at google "fertilitetsbehandling" eller "behandling for barnløshed"..

Vi blev behandlet på OUH og med IVF/reagensglasbefrugtning. Altså jeg skulle have taget æg ud, og de sprøjtede så svømmerne direkte ind i æggene, hvorefter de skulle ligge og dele sig i 2 dage, også kunne vi få lagt 1-2 æg op igen, hvis æggene havde delt/udviklet sig som de skulle 

Der ligger lidt forskellige foldere her:  http://www.ouh.dk/wm252866

Eller også kan du også oprette indlæg i barnløshedsgruppen herinde - men det er måske nemmere for dig at gøre, når du ved lidt mere om hvilken behandling i evt skal have - for der er lidt forskel 

Ja det er selvfølgelig rigtig nok, det er os dejligt det er lykkedes for jer
Det vil vi også glæde os til..

Tusind tak tror jeg vil igang med at læse lidt om det når vi kommer hjem, da min kæreste også har meget dårlig sæd kvalitet, så det kan også være det der gør det..

Tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.