Ts scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
11 svar
2 synes godt om
26. august 2013

crish89

Så det Idag vi skal til ts scanning når jeg har fri fra arbejde. Er helt vild spændt og nervøs for hvad de siger.. Håber alt er okay. men håber dagen går hurtig så vi kan komme afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

crish89

crish89 skriver:

Så det Idag vi skal til ts scanning når jeg har fri fra arbejde. Er helt vild spændt og nervøs for hvad de siger.. Håber alt er okay. men håber dagen går hurtig så vi kan komme afsted

Så er scanningen overstået og fosteret dødt i 16+1 lige efter sidste scanning ?? så nu det hjem og til lægen.. Øv en dårlig dag..

Anmeld

26. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Så er scanningen overstået og fosteret dødt i 16+1 lige efter sidste scanning ?? så nu det hjem og til lægen.. Øv en dårlig dag..

Ej hvor forfærdeligt 

Hvordan kan det dog lade sig gøre???

Var der noget galt siden i skulle til en TS så sent i graviditeten?

Anmeld

26. august 2013

Dianabk

crish89 skriver:

Du får lige et kæmpe

Anmeld

26. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Ej hvor forfærdeligt 

Hvordan kan det dog lade sig gøre???

Var der noget galt siden i skulle til en TS så sent i graviditeten?

Ja er bare helt knust for vi vil så gerne have det største ønske opfyld om en lille?? men der var intet galt, det kun fordi min læge ikke gad hjælpe så har selv fået lavet en tidligere som var fin og så fordi den nye læge selvfølgelig har ferie, så valgte vi en scanning mere for at se om alt var okay og det var det ikke?? men hun mente det var gået i sig selv..

Øv nu skal vi prøve igen.. ?

Anmeld

26. august 2013

crish89

Dianabk skriver:

Du får lige et kæmpe

Årh mange tak ?

Anmeld

26. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Ja er bare helt knust for vi vil så gerne have det største ønske opfyld om en lille?? men der var intet galt, det kun fordi min læge ikke gad hjælpe så har selv fået lavet en tidligere som var fin og så fordi den nye læge selvfølgelig har ferie, så valgte vi en scanning mere for at se om alt var okay og det var det ikke?? men hun mente det var gået i sig selv..

Øv nu skal vi prøve igen.. ?

Hold da op, sikke et chok at få 

I har min dybeste medfølelse 

Anmeld

26. august 2013

crish89

Hold da op, sikke et chok at få 

I har min dybeste medfølelse 

Ja må man sige.. Er bare mest ked af, at det endelig var lykkedes at blive gravid og så det alligevel mislykkedes. Men tusind tak for omsorgen

Anmeld

26. august 2013

CroQuis

crish89 skriver:

Ja må man sige.. Er bare mest ked af, at det endelig var lykkedes at blive gravid og så det alligevel mislykkedes. Men tusind tak for omsorgen

Ja, kender det godt - sådan lidt 

Vi skulle i fertilitetsbehandling for at blive gravide. Det havde jeg meget svært ved at forholde mig til i starten. Og da det så endelig lykkedes at blive gravide, viste det sig i uge 6 at det var en GUL - så jeg skulle opereres og have fjernet vores ønskede baby - F*ck det var hårdt

Men nu, efter 2 års "prøven", er det endelig lykkedes. Blev gravid med tvillinger denne gang, men den ene døde desværre i uge 9 af uvisse årsager. Heldigvis har den anden "tvilling" holdt godt fast, og er halvvejs i graviditeten for at skulle møde ham/hende 

Så selvom det ser rigtig sort ud nu, hvilket jeg ved det gør - så skal det nok blive jeres tur  

Anmeld

26. august 2013

crish89

CroQuis skriver:

Ja, kender det godt - sådan lidt 

Vi skulle i fertilitetsbehandling for at blive gravide. Det havde jeg meget svært ved at forholde mig til i starten. Og da det så endelig lykkedes at blive gravide, viste det sig i uge 6 at det var en GUL - så jeg skulle opereres og have fjernet vores ønskede baby - F*ck det var hårdt

Men nu, efter 2 års "prøven", er det endelig lykkedes. Blev gravid med tvillinger denne gang, men den ene døde desværre i uge 9 af uvisse årsager. Heldigvis har den anden "tvilling" holdt godt fast, og er halvvejs i graviditeten for at skulle møde ham/hende 

Så selvom det ser rigtig sort ud nu, hvilket jeg ved det gør - så skal det nok blive jeres tur  

Hvor er det sødt af dig at skrive det vi så glade
For..

Men pyh ha det lyder godt nok heller ikke til det hr været nemt for jer, og det må have set meget sort ud..

Hvor er det dejligt at hører det endelig er lykkedes for jer at få et lille drømme barn..

Hmm hvordan forgår det egentlig med det facilitetsklinik og alt det? kan man læse om det noget steder.. Hun mente nemlig i dag til scanning at vi skulle tale med lægen om det og hun nok ville sende os videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.