Jan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
21 svar
6 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

Hvis man har termin den 11 januar og fx ikke går over tid, kan det så virkelig passe man ingen børnepenge får for den mindste? - ( får til den store)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hvis man har termin den 11 januar og fx ikke går over tid, kan det så virkelig passe man ingen børnepenge får for den mindste? - ( får til den store)

Jeps

Anmeld

25. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Du får først i april.. medmindre du føder inden 1.januar

Anmeld

25. august 2013

Mettefpigen

Jaa, det står også på borger.dk...

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar jeg håber jeg går over tid faktisk (: nå men er der så nogen der ved hvad man får når man er nemlig med en på 3 år og får de der tilskud (:

Anmeld

25. august 2013

Bshizzle

Ja..

Jeg fødte d. 5 Oktober... ergo.. fik ikke i Oktober men først i Januar.

Anmeld

25. august 2013

Louise H.

Det er helt rigtigt.

Jeg fødte 31/3, så jeg nåede det lige på falderebet

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Hov der skulle stå enlig og ikke nemlig (:

Anmeld

25. august 2013

Kløver

Uanset hvordan det falder bliver man ikke snydt, så får man det i sidste ende i form af den sidste udbetaling i stedet

Anmeld

25. august 2013

Holbæktrunten

Maja84 skriver:

Uanset hvordan det falder bliver man ikke snydt, så får man det i sidste ende i form af den sidste udbetaling i stedet

Er du sikker? Har selv termin 1/10, så har nemlig prøvet at finde noget om det, og har ikke kunnet læse andet end at jeg bliver ' snydt' for en gang bfy.

Hvis fimsen bliver født på termin ER hun jo fyldt 3 år 19 dage før der kommer bfy - så min konklusion har umiddelbart været at det bare er sur numse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.