baby vågner efter 20-40 min efter sengetid what is wrong..:.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Bertris

Da vores pige var 4 mdr begyndte hun også på det, hun ville bare have en aften lur, så op og lege også sove 1-2 timer senere

hun er nu 5 mdr og gør der stadig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Masig

1990h skriver:

ja hun er nemlig kun fire måneder..

jeg har snakket med min sp om netop det med at hun vågner nogle gange indenfor noget tid selv om hun er faldet i søvn..hun mener at hun måske ikke er ordenligt mæt og foreslå at starte op på grød..men det vil jeg helst vente med..for mig virker hun nemlig ikke som sådan mega sulten

årh ja. kender det..det der virker den ene dag, virker ikke den anden
ja det håber jeg så aftenener bliver lidt nemmere med tiden

Vi startede også op med grød da vores var fire mdr, men han drak så også 200-250 ml mme hver anden time hele døgnet, så han var sulten!!! Til gengæld har vi også forsøgt os med både vælling og grød om aftenen da han også lavede det der nr med at vågne oftere, men det hjalp ikke. Her måtte vi bare finde tålmodigheden frem og vente til det gik over.... Men det går så også over en dag 

Anmeld

26. august 2013

Svenne

Jeg kunne have skrevet det indlæg!

Min søn er fra 7. april. Han gør præcis det samme. Og nogle aftener mange gange!

Jeg er som regel utålmodig og skynder mig bare at give ham lidt mere at spise og så falder han i søvn igen.

Min mand kan (af gode grunde ) godt få ham til at sove igen uden mad, men nogle gange græder han da lidt.

Jeg aner ikke hvorfor de gør det. Men jeg har bestemt at lade tiden arbejde og håber det bliver bedre af sig selv. Jeg forsøger at give ham det, han har brug for. Om det er tryghed, mad eller noget andet er forskelligt.

Anmeld

26. august 2013

1990h

Svenne skriver:

Jeg kunne have skrevet det indlæg!

Min søn er fra 7. april. Han gør præcis det samme. Og nogle aftener mange gange!

Jeg er som regel utålmodig og skynder mig bare at give ham lidt mere at spise og så falder han i søvn igen.

Min mand kan (af gode grunde ) godt få ham til at sove igen uden mad, men nogle gange græder han da lidt.

Jeg aner ikke hvorfor de gør det. Men jeg har bestemt at lade tiden arbejde og håber det bliver bedre af sig selv. Jeg forsøger at give ham det, han har brug for. Om det er tryghed, mad eller noget andet er forskelligt.

Godt. at hører at jeg ikke er den eneste der oplever dett..

Det også meget forskellige hvad Ida ville have her. Enden er det madmad eller også sutten eller noget helt andet. Andre gange så tager jeg hende op og svøber hende i dynen og går rundt og Luller lidt det kanihun godt lide og bliver helt urolig..

Med tiden bliver det nok bedre..

Anmeld

26. august 2013

1990h

Tusind tusind tak for alle jeres indlæg. Det rart at få andre øjne og erfaringer på. som i nævner kan det jo være mange ting. Sutten, tryghed, mad, mig, osv..

Jeg har i hvert fald besluttet ikke at starte grød endnu som sp snakkede om da det ikke nødvendigvis altid er mad hun søger også ville jeg hellere amme så længe jeg kan.

Her til aften var hun nem at putte og vågnede en enkelt gang og faldt i søvn da jeg lagde en hånd på hende så det gik fint

Vi Samsover hver morgen..indtil hun var tre måneder sov vi sammen hele natten men begyndte begge at vække hinanden også kom hun i tremmesengen hvor hun sover det meste af natten også sen nat/tidlig morgen sover hun videre hos migså har jeg også nået at få lidt søvn..

Ida vågner altid op uanset om jeg bliver liggende ved siden af eller jeg går og uanset tidspunktet jeg ligger hende i tremmesengen på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.