1990h skriver:
min sp mener nemlig at hun måske ikke er ordenligt mæt.
og at jeg kunne starte op på grød..men jeg så helst vi ventede med grød nemlig..
Undskyld mig, men det var da en lidt spøjs udmelding... Hvis du ikke synes hun virker sulten, så er hun det nok ikke? Altså med mindre, hun ikke siger til, hvis hun er sulten, så ville jeg ikke starte med grød allerede...
Min sp vil helst, at man først starter på grød omkring 6 måneders alderen, så det er jeg måske også lidt farvet af, og så er der større risiko for allergi, hvis man starter før, og med den far jeg har til min datter og den mor hun har, behøver vi ikke ligefrem fremme risikoen for allergi, den er der så rigeligt risiko for kommer alligevel

selvfølgelig vil det for nogle, være godt at starte før, af den ene eller anden årsag, men hvis ikke du føler hun er sulten, og du gerne vil vente, så synes jeg du skal gøre, hvad du føler er bedst for Ida!
I dette 5 ugers lange udviklingsspring, kan børnene blandt andet sove dårligere, og jeg vil sige at stort set alle både i mødregruppe og terminsgruppe har oplevet dette, så det er måske et forsøg værd, at lade det køre lidt endnu, og se om ikke det retter sig
Anmeld