1 år nu, og sover stadig dårligt om dagen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2013

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

har i prøvet at ligge hende i tremmesengen når hun sover ?

her oplevede jeg nemlig også pludselig at Annastacia sov elendigt til middag (omkring 14 mrd. gammel og 4 mrd frem) hun vågnede efter kort tid, rejste sig op, var svær at få til at falde i søvn og sådan. Så prøvede vi at hun sov til middag i sin egen seng i stedet og siden den dag sover hun 2-2,5 time til middag.. hun er nu 18 mrd. Her fungerer barnevognen slet ikke længere, hun gider den simpelthen ikke og kan ikke falde til ro i den mere.. tænker det måske kan være noget i den stil ?

Jeg har prøvet op til flere gange, at putte hende op på sit værelse i hendes seng, når hun skal sove sin lur, men hun bliver skrub hysterisk, og rejser sig og står op indtil man kommer og tager hende op derfra igen!! Men kan da være jeg skal give det er forsøg igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Tulle28

Har I fået tjekket hendes ører? Synes det lyder som om hun kan have væske i ørerne.

Anmeld

25. august 2013

MissTas

Anonym skriver:

Jeg har prøvet op til flere gange, at putte hende op på sit værelse i hendes seng, når hun skal sove sin lur, men hun bliver skrub hysterisk, og rejser sig og står op indtil man kommer og tager hende op derfra igen!! Men kan da være jeg skal give det er forsøg igen

ja okay.. er det bare hysteri eller græder hun? for der er forskel.. er det kun fordi det er brok, så lad hende være en 5-10 min. kommer der tåre og hun er ked, så skal du selvfølgelig ikke bare lade hende være, da hun så har brug for du er der.. Men gi det et forsøg mere og se, ellers ved jeg ikke lige.. det var hvert fald det der var galt her.. det var simpelthen barnevognen hun ikke gad.. nu har min datter også altid moslet rundt, så tror også lidt at barnevognen så blev for lille til hende.. hehe

lille lækre rodebunke hehe

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Har I fået tjekket hendes ører? Synes det lyder som om hun kan have væske i ørerne.

jeps er tjekket af læge og ørelæge, der er intet

Anmeld

25. august 2013

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Aha, det ser snart ud det skal jeg da prøve...
Sover din datter med pude, eller hvad er det som gør at hun ligger lidt højere med hovedet!? har nemlig overvejet at lægge en pude ned til hende, for at give lidt tryghed omkring hende

Her fungerer det hvert fald og er det rigtig varmt, så plejer jeg at åbne når hun er faldet i søvn, men det virker selvfølgelig klart bedst hvis dynen holdes sådan der hele tiden tror svøbet gir tryghed og hun kan ikke ligge og "lege" med dynen med at sparke den af :p
Ja hun sover med pude, synes det må være dejligt at putte på den, og så har hun en nusseklud fra teddykompagniet, den er uundværlig for os og hjælper i rigtig mange situationer, og hun kan ikke sove uden nu

Håber det med dynen virker for dig

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Her fungerer det hvert fald og er det rigtig varmt, så plejer jeg at åbne når hun er faldet i søvn, men det virker selvfølgelig klart bedst hvis dynen holdes sådan der hele tiden tror svøbet gir tryghed og hun kan ikke ligge og "lege" med dynen med at sparke den af :p
Ja hun sover med pude, synes det må være dejligt at putte på den, og så har hun en nusseklud fra teddykompagniet, den er uundværlig for os og hjælper i rigtig mange situationer, og hun kan ikke sove uden nu

Håber det med dynen virker for dig

Jeg må i hvertfald prøve det af, og se om jeg har forstået det rigtigt, udfr dine billeder!? For det ser ikke ud som om den sidder "fast" men bare er puttet over hende og så vippet op i fodenden! jeg må prøve det i morgen

Jeg har også overvejet en pude din datter ser i hvertfald ud til at lægge dejlig behageligt, men har du hævet barnevognen lidt, hun ser ikke ud til at lægge helt plant! ihh hvor jeg håber dette kunne være tricket

Anmeld

26. august 2013

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Jeg må i hvertfald prøve det af, og se om jeg har forstået det rigtigt, udfr dine billeder!? For det ser ikke ud som om den sidder "fast" men bare er puttet over hende og så vippet op i fodenden! jeg må prøve det i morgen

Jeg har også overvejet en pude din datter ser i hvertfald ud til at lægge dejlig behageligt, men har du hævet barnevognen lidt, hun ser ikke ud til at lægge helt plant! ihh hvor jeg håber dette kunne være tricket

Åh på den måde hæve ja hun står hævet, fordi hun er forkølet :/ så får at undgå hun vågner pga hoste eller snot hvis det ikke gir mening, kan jeg prøve at lave en video :p eller nogle bedre billeder :p

Hun sov 2,5 timer , så tror også hun sov rigtig godt med puden og den hævede ende :p

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Åh på den måde hæve ja hun står hævet, fordi hun er forkølet :/ så får at undgå hun vågner pga hoste eller snot hvis det ikke gir mening, kan jeg prøve at lave en video :p eller nogle bedre billeder :p

Hun sov 2,5 timer , så tror også hun sov rigtig godt med puden og den hævede ende :p

Det er så fint du gider lægge billeder ind En video kunne måske vise det helt tydeligt, men jeg kan jo også bare prøve mig frem

Wauw, 2,5 timer.. FLOT!
Jeg har netop hævet hendes barnevogn lidt og givet hende en pude, her døjer vi nemlig også med snot og feber! Så tippet med dynen, gemmer jeg lige til feberen er ovre igen

(7-9-13) hun har faktisk sovet 1 time og 15 min indtil videre, har lige været ude en gang og vugge stille, men det er klart en forbedring

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Det er så fint du gider lægge billeder ind En video kunne måske vise det helt tydeligt, men jeg kan jo også bare prøve mig frem

Wauw, 2,5 timer.. FLOT!
Jeg har netop hævet hendes barnevogn lidt og givet hende en pude, her døjer vi nemlig også med snot og feber! Så tippet med dynen, gemmer jeg lige til feberen er ovre igen

(7-9-13) hun har faktisk sovet 1 time og 15 min indtil videre, har lige været ude en gang og vugge stille, men det er klart en forbedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.