update på lillebror Connor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Hailiesmom11

Carina:-) skriver:

Hvor dårligt I selv skal sørge for det 

På Herning får man mad 3 gange om dagen og eftermiddags samt aften kaffe til en forældre-

Det er så for det meste moren,-faren kan så købe mad via billetter.

Små søskende må komme hvis de er sygdomsfri,andre må ikke.'

Og det synes jeg til gengæld er i orden,der ligge små syge børn for nogen af dem  kan det være livstruende at få en infektion-

Og de fleste børn render rundt og er forkølet non stop.

Ja det synes vi os er alt for dårligt..
Det med besøg forstår jeg godt det er bare virkelig træls at jeg nærmest ikke kan få lov at se min familie uden, at vi skal mødes udenfor min kæreste kan jo ikke bare lige efterlad vores datter mens han,besøger os og det er ikke til at køre 4 timer i bil med en på 2 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

1990h

Hailiesmom11 skriver:

Vi var i dag på OUH for at blive scannet og for at tjekke han vokser som han skal og det må man da sige han gør hans vægt siger 10% over gennemsnittet så han vejer 2930 g nu i 35+3 hans brok har nu en diameter på 4,7 cm så den vokser heldigvis ikke så hurtigt..
Vi snakkede med afdelingen H1 hvor vi skal være indlagt efter operationen, men nøj hvor er jeg skuffet... Vi skal selv sørge for både middagsmad og aftensmad under hele indlæggelsen, Vi må ikke få besøg af børn under 18 år eller storesøster på 2 fordi hun ikke har haft skoldkopper Min mor kan ikke engang komme med mine søskende på besøg medmindre vi skal stå udenfor og snakke og vise ham frem :/ i princippet må jeg ikke engang være indlagt med ham fordi jeg heller ikke har haft skoldkopper... Men vi får tilgengæld svar på hvornår jeg kan blive sat igang svaret skulle gerne komme i næste uge..
Ærlig talt vil jeg allerhelst bare gerne have fødsel og operation overstået hurtigt muligt så han kan komme sig og vi kan komme hjem og få en normal hverdag hvor vi må gå gæster i alle aldre..

Anmeld

22. august 2013

Tanja1234

Da vi lå på GN og på NEO i Næstved måtte vi gerne have besøg - af voksne men heller ingen børn.

På GN var der mad og seng til én af os, men på Næstved fik vi lov at sove og spise begge to - så det er åbenbart meget forskelligt hvad de forskellige steder kan tilbyde

Anmeld

22. august 2013

TbCp

Jeg har ligget på H1 på OUH i 3 mdr ed min yngste. Og ja man skal selv sørge for middagsmad og aftensmad, men de har et køleskab i køkkenet hvor du får en kurv, hvori du kan have lidt mad (brød, pålæg osv) og restauranten (ikke cafeteriet) laver super lækker mad!
Så man kan godt overleve

Det er rigtig surt at storesøster ikke kan komme på besøg, men det er jo også for de andre indlagte børns skyld... tænk hvis de blev smittet når de i forvejen ligger der med en (måske) alvorlig sygdom.

Så det er jo ikke for at være "onde" ... men det ved du jo også godt... det er jo bare fordi man ville ønske det bare kunne være helt normalt det hele!

De er forøvrigt rigtig søde på H1!

Held og lykke med det hele

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

TbCp skriver:

Jeg har ligget på H1 på OUH i 3 mdr ed min yngste. Og ja man skal selv sørge for middagsmad og aftensmad, men de har et køleskab i køkkenet hvor du får en kurv, hvori du kan have lidt mad (brød, pålæg osv) og restauranten (ikke cafeteriet) laver super lækker mad!
Så man kan godt overleve

Det er rigtig surt at storesøster ikke kan komme på besøg, men det er jo også for de andre indlagte børns skyld... tænk hvis de blev smittet når de i forvejen ligger der med en (måske) alvorlig sygdom.

Så det er jo ikke for at være "onde" ... men det ved du jo også godt... det er jo bare fordi man ville ønske det bare kunne være helt normalt det hele!

De er forøvrigt rigtig søde på H1!

Held og lykke med det hele

Er maden dyr i restauranten? Og taget man maden med på værelset eller tager man baby med over? Ja det med maden er træls men mon ikke man overlever synes bare det er øv at man selv skal stå for det når man hellere vil bruge tid på baby..
Ja jeg ved det godt håber bare tiden går hurtigt dernede så vi kan komme hjem igen..
Men Ja man ønsker jo altid bare at alt er normalt så, men man sammenligner jo nok også med fødsel og derefter..

Anmeld

23. august 2013

TbCp

Hailiesmom11 skriver:

Er maden dyr i restauranten? Og taget man maden med på værelset eller tager man baby med over? Ja det med maden er træls men mon ikke man overlever synes bare det er øv at man selv skal stå for det når man hellere vil bruge tid på baby..
Ja jeg ved det godt håber bare tiden går hurtigt dernede så vi kan komme hjem igen..
Men Ja man ønsker jo altid bare at alt er normalt så, men man sammenligner jo nok også med fødsel og derefter..

Nej jeg synes ikke maden er specielt dyr. Jeg tror godt man kan tage det med på afdelingen, men vi spiste som regel derover da det ar dejligt at komme lidt ud af afdelingen Vi måtte dog ikke tage vores søn med ud af afdelingen, så det afhang af om sygeplejerskerne kunne lytte efter ham i mens.
Vi havde så famile der var gode til at komme med lidt varm mad til mig ind i mellem, så det var dejligt

Jeg tænker at grunden til der ikke er mad til forældrene, er at det jo er barnet der er indlagt og dem der ligger derover er så små at det ikke er store aftenmåltider de skal have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.