update på lillebror Connor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Hailiesmom11

Bshizzle skriver:

Kan godt være du syntes det er træls.. 

Men der sidder mange her ude bag skærmen, som ikke ved hvad de skal sige/skrive til det.. Men bare følger med.

Du sætter jo ikke spørgsmålstegn til noget 

Jeg er en af dem der TIT læser en debat men bare springer let videre da jeg ikke har noget fornuftigt at skrive. 

En smiley er jo ikke særlig spændende 

Men Ja.. Forstår godt du gerne vil ha det hele overstået. 

Kan også godt forstå det, have bare rigtig meget brug for det bare var en det skrev noget sødt eller øv det var træls, for var så irriteret over det at jeg ikke kunne sove i går, men jeg kender det selv går også tit videre selv..
Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Hailiesmom11

maryjane skriver:

Det lyder hårdt! Håber det kommer til at gå det hele alligevel.

Det føles hårdt inde i mit hoved allerede men mon ikke det kommer til at gå alligevel

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Hailiesmom11 skriver:

Vi var i dag på OUH for at blive scannet og for at tjekke han vokser som han skal og det må man da sige han gør hans vægt siger 10% over gennemsnittet så han vejer 2930 g nu i 35+3 hans brok har nu en diameter på 4,7 cm så den vokser heldigvis ikke så hurtigt..
Vi snakkede med afdelingen H1 hvor vi skal være indlagt efter operationen, men nøj hvor er jeg skuffet... Vi skal selv sørge for både middagsmad og aftensmad under hele indlæggelsen, Vi må ikke få besøg af børn under 18 år eller storesøster på 2 fordi hun ikke har haft skoldkopper Min mor kan ikke engang komme med mine søskende på besøg medmindre vi skal stå udenfor og snakke og vise ham frem :/ i princippet må jeg ikke engang være indlagt med ham fordi jeg heller ikke har haft skoldkopper... Men vi får tilgengæld svar på hvornår jeg kan blive sat igang svaret skulle gerne komme i næste uge..
Ærlig talt vil jeg allerhelst bare gerne have fødsel og operation overstået hurtigt muligt så han kan komme sig og vi kan komme hjem og få en normal hverdag hvor vi må gå gæster i alle aldre..

Kan godt forstå du gerne vil have det overstået Det lyder rigtig hårdt       Men dejligt den lille har det godt derinde.        

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Mor1991 skriver:

Kan godt forstå du gerne vil have det overstået Det lyder rigtig hårdt       Men dejligt den lille har det godt derinde.        

Tak.. Ja han er heldigvis dejlig stor og alt andet fungerer så vi håber bare hans tarme kommer hurtigt op at køre så vi kan komme hjem og blive en lidt større familie

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Hailiesmom11 skriver:

Tak.. Ja han er heldigvis dejlig stor og alt andet fungerer så vi håber bare hans tarme kommer hurtigt op at køre så vi kan komme hjem og blive en lidt større familie

Ja den ventetid kan være hård. Er sikker på det nok skal gå.           Ved i hvor længe i skal være indlagt? Og er det lige efter fødslen han skal opereres?

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Mor1991 skriver:

Ja den ventetid kan være hård. Er sikker på det nok skal gå.           Ved i hvor længe i skal være indlagt? Og er det lige efter fødslen han skal opereres?

Ja tænker positivt på at jeg snart ved hvornår jeg bliver sat igang.. Vi ved intet om hvor længe vi skal være indlagt håber ikke det bliver så længe men det kan være alt fra 1 uge til 3 måneder alt efter om hans tarme optager næring som de skal så vi håber han er hurtig og vi kun skal være der i en uge.. Det er kort efter fødslen han r nok 1 døgn når de opererer..

Anmeld

22. august 2013

Benjamins'mor

Hvor ringe at man selv skal sørge for mad. Nok ikke lige det en forældre tænker allermest på når man lige har født og ens barn lige er blevet opereret.

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Hailiesmom11 skriver:

Ja tænker positivt på at jeg snart ved hvornår jeg bliver sat igang.. Vi ved intet om hvor længe vi skal være indlagt håber ikke det bliver så længe men det kan være alt fra 1 uge til 3 måneder alt efter om hans tarme optager næring som de skal så vi håber han er hurtig og vi kun skal være der i en uge.. Det er kort efter fødslen han r nok 1 døgn når de opererer..

Ønsker jer held og lykke med det hele og håber det hele kommer til at gå godt. Men selvfølgelig gør det det !

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Benjamins'mor skriver:

Hvor ringe at man selv skal sørge for mad. Nok ikke lige det en forældre tænker allermest på når man lige har født og ens barn lige er blevet opereret.

Nej det er virkelig øv, men jeg hat vidst efterhånden fundet ud af madløsninger det der mig er at vi ikke kan få besøg sådan rigtig..

Anmeld

22. august 2013

Carina:-)

Hvor dårligt I selv skal sørge for det 

På Herning får man mad 3 gange om dagen og eftermiddags samt aften kaffe til en forældre-

Det er så for det meste moren,-faren kan så købe mad via billetter.

Små søskende må komme hvis de er sygdomsfri,andre må ikke.'

Og det synes jeg til gengæld er i orden,der ligge små syge børn for nogen af dem  kan det være livstruende at få en infektion-

Og de fleste børn render rundt og er forkølet non stop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.