update på lillebror Connor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
25 svar
12 synes godt om
21. august 2013

Hailiesmom11

Vi var i dag på OUH for at blive scannet og for at tjekke han vokser som han skal og det må man da sige han gør hans vægt siger 10% over gennemsnittet så han vejer 2930 g nu i 35+3 hans brok har nu en diameter på 4,7 cm så den vokser heldigvis ikke så hurtigt..
Vi snakkede med afdelingen H1 hvor vi skal være indlagt efter operationen, men nøj hvor er jeg skuffet... Vi skal selv sørge for både middagsmad og aftensmad under hele indlæggelsen, Vi må ikke få besøg af børn under 18 år eller storesøster på 2 fordi hun ikke har haft skoldkopper Min mor kan ikke engang komme med mine søskende på besøg medmindre vi skal stå udenfor og snakke og vise ham frem :/ i princippet må jeg ikke engang være indlagt med ham fordi jeg heller ikke har haft skoldkopper... Men vi får tilgengæld svar på hvornår jeg kan blive sat igang svaret skulle gerne komme i næste uge..
Ærlig talt vil jeg allerhelst bare gerne have fødsel og operation overstået hurtigt muligt så han kan komme sig og vi kan komme hjem og få en normal hverdag hvor vi må gå gæster i alle aldre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Hailiesmom11

102 visninger og ingen der lige vil sige det satme træls.

Anmeld

22. august 2013

Moma

Det kan jeg godt forstå, du synes er træls. Især at storesøster ikke kan komme på besøg. Men husk på at reglerne er til for at beskytte de små børn!

Pøj pøj med det hele herfra - og god fødsel, når du når så langt!

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Moma skriver:

Det kan jeg godt forstå, du synes er træls. Især at storesøster ikke kan komme på besøg. Men husk på at reglerne er til for at beskytte de små børn!

Pøj pøj med det hele herfra - og god fødsel, når du når så langt!

Ja det ved jeg godt Det er det er bare stadig mega træls når man gerne vil vise den lille ny frem og introducere storesøster for sin lillebror :/
Tak det skulle forhåbentlig ikke gå mere end 4 uger før han er her så det er da heldigvis positivt

Anmeld

22. august 2013

Janni.

Føler virkelig med jer. Det er jo ikke lige frem en operation i har valgt selv.

Anmeld

22. august 2013

Holbæktrunten

Hailiesmom11 skriver:

Vi var i dag på OUH for at blive scannet og for at tjekke han vokser som han skal og det må man da sige han gør hans vægt siger 10% over gennemsnittet så han vejer 2930 g nu i 35+3 hans brok har nu en diameter på 4,7 cm så den vokser heldigvis ikke så hurtigt..
Vi snakkede med afdelingen H1 hvor vi skal være indlagt efter operationen, men nøj hvor er jeg skuffet... Vi skal selv sørge for både middagsmad og aftensmad under hele indlæggelsen, Vi må ikke få besøg af børn under 18 år eller storesøster på 2 fordi hun ikke har haft skoldkopper Min mor kan ikke engang komme med mine søskende på besøg medmindre vi skal stå udenfor og snakke og vise ham frem :/ i princippet må jeg ikke engang være indlagt med ham fordi jeg heller ikke har haft skoldkopper... Men vi får tilgengæld svar på hvornår jeg kan blive sat igang svaret skulle gerne komme i næste uge..
Ærlig talt vil jeg allerhelst bare gerne have fødsel og operation overstået hurtigt muligt så han kan komme sig og vi kan komme hjem og få en normal hverdag hvor vi må gå gæster i alle aldre..

Aj, det lyder godt nok strengt - har de ikke nævnt at du evt kan få en vaccine mod skoldkopper? (Jo den skulle findes - bliver bare sjældent brugt i DK)

Anmeld

22. august 2013

Bshizzle

Hailiesmom11 skriver:

102 visninger og ingen der lige vil sige det satme træls.

Kan godt være du syntes det er træls.. 

Men der sidder mange her ude bag skærmen, som ikke ved hvad de skal sige/skrive til det.. Men bare følger med.

Du sætter jo ikke spørgsmålstegn til noget 

Jeg er en af dem der TIT læser en debat men bare springer let videre da jeg ikke har noget fornuftigt at skrive. 

En smiley er jo ikke særlig spændende 

Men Ja.. Forstår godt du gerne vil ha det hele overstået. 

Anmeld

22. august 2013

maryjane

Det lyder hårdt! Håber det kommer til at gå det hele alligevel.

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Janni. skriver:

Føler virkelig med jer. Det er jo ikke lige frem en operation i har valgt selv.

Nej det har vi ikke og jeg ved også godt det er for at beskytte børnene på afdelingen men er bare så ked af ikke at kunne få besøg medmindre det skal ske ude på gangen eller udenfor..

Anmeld

22. august 2013

Hailiesmom11

Holbæktrunten skriver:

Aj, det lyder godt nok strengt - har de ikke nævnt at du evt kan få en vaccine mod skoldkopper? (Jo den skulle findes - bliver bare sjældent brugt i DK)

Jeg læste først det med mig selv da vi kom hjem igen, men regner med at skrive en mail eller ringe til dem i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.