Kom nu! fastansat mig...Please?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg har det bare så dårligt lige nu! det bliver kedligt nu er i advaret.

Jeg er i et vikariat og har været det længe. Jeg er blevet forlænget 2 gange og derfor må det ikke forlænges igen. Problemet er at nu er der en ledig stilling men jeg er sikker på at min BOS tænker på at spare den stilling væk. jeg har under en måned tilbage og hun har ikke sagt noget til mig selv om hun ved at jeg brænder for at få noget afvide.  

Er vil bare så gerne have en fast stilling så hele mit kan blive lidt nemmere.... ved ikke hvad jeg vil med denne tråd. Jeg har bare brugfor at få det ud.

Kryds fingere for mig i skønne Baby.dk mennesker.

Har du overvejet at lave en liste over argumenter for hvorfor du skal have stillingen og så bede om et møde med din chef? Det kunne jo være at hun vil se om du tager initiativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

B&J

håber alt for dig

Anmeld

27. august 2013

An&Jo

Hvordan gik det??

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

UPDATE= Jeg får besked i løbet af  denne uge det handler om økonomi sagde hun som hun skal have diskuteret med den øverste leder. 

Anmeld

27. august 2013

mulleh

Årh forstår dig fuldstændig. 

Jeg blev vikar i en børnehave/ vuggestue til at starte med. 

så over tog jeg en fast vikarstilling her fra august, men kun til engang i december. 

den nye leder har i så besluttet at de ikke vil bruge vikar fremover for at spare penge. 

Jeg tænkte "damn jeg glad for at jeg sagde ja til det faste arbejde selvom det kun er til december." 

men hvad skal jeg så efter.? Øv 

Anmeld

27. august 2013

B&J

Anonym skriver:

UPDATE= Jeg får besked i løbet af  denne uge det handler om økonomi sagde hun som hun skal have diskuteret med den øverste leder. 

øv... så du skal gå en uge mere nervøs og ansspændt håber så meget jobbet bliver dit

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

øv... så du skal gå en uge mere nervøs og ansspændt håber så meget jobbet bliver dit

JEG FIK JOBBET !!!! JEG ER FASTANSAT NU JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hvordan gik det??

Så har jeg job!

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg for dig i morgen.

JEG HAR JOB!

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er så glad så glad sååååååååååååå GLADDDD!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.