Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har sagt til hende at jeg virkelig ønsker denne stilling. Den er ikke slået op endnu og skal måske heller ikke. jeg regner med at få besked til min MUS samtale imorgen. Mange tak
Jeg har sagt til hende at jeg virkelig ønsker denne stilling. Den er ikke slået op endnu og skal måske heller ikke. jeg regner med at få besked til min MUS samtale imorgen. Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: HuN lovede mit at hvis der blev en ledig stilling at den vil blive min det gjorde der så men nu snakker hun om at spare jeg er sikker på at hun trækker i land nu... Hun ef meget konflikt sky og det er jeg også selv. vil ikke nedværdige mig konstant og sige at det havde du altså lovet mig! Jeg har sagt at jeg stadig er interesseret men hun siger ikke ret meget. Håber hun siger noget til samtalen imorgen.
HuN lovede mit at hvis der blev en ledig stilling at den vil blive min det gjorde der så men nu snakker hun om at spare jeg er sikker på at hun trækker i land nu... Hun ef meget konflikt sky og det er jeg også selv. vil ikke nedværdige mig konstant og sige at det havde du altså lovet mig! Jeg har sagt at jeg stadig er interesseret men hun siger ikke ret meget. Håber hun siger noget til samtalen imorgen.
Husk en mundtlig aftale er ligeså bindende som en skriftlig. Men svær at bevise
krydse håber du lader høre fra dig idag med en god nyhed
Kunne slet ikke sove i nat. Er så nervøs, og bange for at blive skuffet. Jeg er også bange for mine egne reaktioner når hun kommer med de dårlige nyheder Samtalen er kl 13 til 15......! Synes tiden går for stærkt nu.
Heidimed lea skriver: krydse håber du lader høre fra dig idag med en god nyhed
i høre helt sikkert fra mig igen...
Anonym skriver: Jeg har brug for et svar så håber at hun selv bringer det op når spørgsmålet dukker op om hvordan jeg har det på jobbet osv osv.
Jeg har brug for et svar så håber at hun selv bringer det op når spørgsmålet dukker op om hvordan jeg har det på jobbet osv osv.
Vi krydser fingre.... Hun må da lige oppe sig lidt og give dig den stilling altså!!
40 min tilbage så begynder samtalen....
Anonym skriver: 40 min tilbage så begynder samtalen....
Uh held og lykke!!
Held & lykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128