Kom nu! fastansat mig...Please?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Mini us

Anonym skriver:

Jeg har det bare så dårligt lige nu! det bliver kedligt nu er i advaret.

Jeg er i et vikariat og har været det længe. Jeg er blevet forlænget 2 gange og derfor må det ikke forlænges igen. Problemet er at nu er der en ledig stilling men jeg er sikker på at min BOS tænker på at spare den stilling væk. jeg har under en måned tilbage og hun har ikke sagt noget til mig selv om hun ved at jeg brænder for at få noget afvide.  

Er vil bare så gerne have en fast stilling så hele mit kan blive lidt nemmere.... ved ikke hvad jeg vil med denne tråd. Jeg har bare brugfor at få det ud.

Kryds fingere for mig i skønne Baby.dk mennesker.

Har stået i en lignende situation. Var i et vikariat og vidste der var en stilling ledig så spurgte chefen om jeg var en option t stillingen for ellers ville jeg søge ind på uddannelse og hun var ærlig og sagde a stillingen allerede var min så vil klart anbefale dig at spørge og få ro på krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

B&J

håber pladsen bliver din

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det skal I vel egentlig ikke tale om til en MUS??? Tænker bare det er en helt anden samtale...

Men du må bare håbe på det bedste  

Jeg har brug for et svar så håber at hun selv bringer det op når spørgsmålet dukker op om hvordan jeg har det på jobbet osv osv. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Mini us skriver:

Har stået i en lignende situation. Var i et vikariat og vidste der var en stilling ledig så spurgte chefen om jeg var en option t stillingen for ellers ville jeg søge ind på uddannelse og hun var ærlig og sagde a stillingen allerede var min så vil klart anbefale dig at spørge og få ro på krydser fingre

HuN lovede mit at hvis der blev en ledig stilling at den vil blive min det gjorde der så men nu snakker hun om at spare jeg er sikker på at hun trækker i land nu... Hun ef meget konflikt sky og det er jeg også selv. vil ikke nedværdige mig konstant og sige at det havde du altså lovet mig! Jeg har sagt at jeg stadig er interesseret men hun siger ikke ret meget. Håber hun siger noget til samtalen imorgen. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

håber pladsen bliver din

Kryds fingere og fødder for mig, selv om håbet ikke er der lige nu  

Anmeld

26. august 2013

Janni.

Det kunne være mig der havde skrevet din tråd. Jeg er ude i nr 3 forlængelse efter en special aftale med kommunen og eget valg. Der er ansættelsesstop i kommunen og derfor må de ikke fastansætte desværre.

for dig! 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Det kunne være mig der havde skrevet din tråd. Jeg er ude i nr 3 forlængelse efter en special aftale med kommunen og eget valg. Der er ansættelsesstop i kommunen og derfor må de ikke fastansætte desværre.

for dig! 

Sig ikke du er i Århus kommunen ? :s har ikke hørt om ansættelses stop her..

Anmeld

26. august 2013

Janni.

Anonym skriver:

Sig ikke du er i Århus kommunen ? :s har ikke hørt om ansættelses stop her..

Nej jeg arbejder i Horsens kommune 

Anmeld

26. august 2013

tarkoflen

Har du sagt til din chef, at du rigtig gerne vil have den stilling eller ansøgt om den? Jeg kender til flere arbejdspladser, hvor man selv skal søge om stillingerne og være oppe på mærkerne for at få dem, ellers kan man ikke regne med at komme i betragtning... Måske din chef er på samme måde? Altså at man ligesom selv må gøre en indsats, hvis man virkelig ønsker sig stillingen?

Håber rigtig meget for dig, at den bliver din på den ene eller den anden måde

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Har du sagt til din chef, at du rigtig gerne vil have den stilling eller ansøgt om den? Jeg kender til flere arbejdspladser, hvor man selv skal søge om stillingerne og være oppe på mærkerne for at få dem, ellers kan man ikke regne med at komme i betragtning... Måske din chef er på samme måde? Altså at man ligesom selv må gøre en indsats, hvis man virkelig ønsker sig stillingen?

Håber rigtig meget for dig, at den bliver din på den ene eller den anden måde

Jeg har sagt til hende at jeg virkelig ønsker denne stilling. Den er ikke slået op endnu og skal måske heller ikke. jeg regner med at få besked til min MUS samtale imorgen. Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.