Kan man finde mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Vil de få oplysninger være nok?

Har ikke børnenes 4 sidste i deres CPR, men kommer moderen frem hvis der søges på deres navn og adresse samt fødselsdato?

Hvis du har deres navn, fødselsdage og hvor de er født, vil mogens navn jo stå på og så kan de vel søge på hende og se om hun stadigvæk er i danmark. Og hvis hun er i udlandet, skal man jo melde sig ud af danmark og så kan de vel se hvilket land

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

aarhusmor

Hvis drengene ikke har set deres mor i 7 år, så er det nok heller ikke sjovt for dem hvis de kommer hjem til hende. Tag fat i kommunen og fortæl dem hvad du ved. Så reagerer de.

Anmeld

18. august 2013

Nessie

Jeg tror ikke at du kan få nogle oplysninger fra folkeregistret, hvis du ikke er i familie med hende.

Men jeg synes at du skal lade være med at lede efter moren, og i stedet få faren anmeldt for misrøgt ved kommunen, det er børnene da bedst tjent med

Anmeld

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
aarhusmor skriver:

Hvis drengene ikke har set deres mor i 7 år, så er det nok heller ikke sjovt for dem hvis de kommer hjem til hende. Tag fat i kommunen og fortæl dem hvad du ved. Så reagerer de.

Enig. 7-årige, der ikke har set deres mor i årevis, vil ikke nødvendigvis juble over at blive ført sammen med hende igen - og hvis hun ikke magter at være mor for dem, vil det kun betyde endnu et svigt. Jeg tænker umiddelbart, at man ikke er nogen udpræget ressourcestærk mor, hvis man flygter uden sine børn - også selvom det skyldes trusler. 

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Åh nej dog  Stakkels unger! De skulle have haft hjælp for længst, og stakkels mor hvis det hænger sammen som du tror.

hvad har du set?

Har nok formuleret mig forkert, det er ikke vold mod børnene vi taler her. Men vold mod bl.a. mig, han er ikke god ved børnene - græder de fordi de har fået skæld ud, kan han finde på at sige til dem at de skal gemme deres tudefjæs væk, for ellers skal han fandme nok give dem noget at græde over, giver dem "dap" i baghovedet med flad hånd eller smølfespark på øret hvis de fjoller ved bordet eller siger noget der ikke passer ham.

Den ene af børnene er dybt ulykkelig og spørger ofte ind til hans mor fordi han savner hende.

Jeg tror desværre ikke at hun frivilligt at valgt at give dem fra sig.
Han har kæmpe for forældremyndigheden i 1 år da de var mindre, hvis hun var indvilliget i det - så skulle han jo ikke kæmpe for den.
Faderen HADER moderen og ville ønske hun var død
Så jeg er overbevist om at hun ikke har valgt det her selv, og jeg ønsker børnenes bedste og vil gerne tale med hende om hvad der er sket, for han version er løgn og latin - der er intet der passer sammen i hans historie

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvis du har deres navn, fødselsdage og hvor de er født, vil mogens navn jo stå på og så kan de vel søge på hende og se om hun stadigvæk er i danmark. Og hvis hun er i udlandet, skal man jo melde sig ud af danmark og så kan de vel se hvilket land

Har ikke 100% fødestedet, har en idé om hvor - men ikke sikker..

De oplysninger jeg er 100% sikker på er dem der er skrevet i starten..

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Enig. 7-årige, der ikke har set deres mor i årevis, vil ikke nødvendigvis juble over at blive ført sammen med hende igen - og hvis hun ikke magter at være mor for dem, vil det kun betyde endnu et svigt. Jeg tænker umiddelbart, at man ikke er nogen udpræget ressourcestærk mor, hvis man flygter uden sine børn - også selvom det skyldes trusler. 

Læs mit mit svar til en anden længere nede...

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Læs mit mit svar til en anden længere nede...

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg tror ikke at du kan få nogle oplysninger fra folkeregistret, hvis du ikke er i familie med hende.

Men jeg synes at du skal lade være med at lede efter moren, og i stedet få faren anmeldt for misrøgt ved kommunen, det er børnene da bedst tjent med

Man kan vel få på alle? Man betaler jo for det på kommunen..

Jeg er ikke ude på at sætte moderen op med børnene osv. Det er ikke min beslutning, men ønsker at snakke med hende og fortælle hende hvad jeg ved og høre hendes historie i alt det her.

Anmeld

18. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Har nok formuleret mig forkert, det er ikke vold mod børnene vi taler her. Men vold mod bl.a. mig, han er ikke god ved børnene - græder de fordi de har fået skæld ud, kan han finde på at sige til dem at de skal gemme deres tudefjæs væk, for ellers skal han fandme nok give dem noget at græde over, giver dem "dap" i baghovedet med flad hånd eller smølfespark på øret hvis de fjoller ved bordet eller siger noget der ikke passer ham.

Den ene af børnene er dybt ulykkelig og spørger ofte ind til hans mor fordi han savner hende.

Jeg tror desværre ikke at hun frivilligt at valgt at give dem fra sig.
Han har kæmpe for forældremyndigheden i 1 år da de var mindre, hvis hun var indvilliget i det - så skulle han jo ikke kæmpe for den.
Faderen HADER moderen og ville ønske hun var død
Så jeg er overbevist om at hun ikke har valgt det her selv, og jeg ønsker børnenes bedste og vil gerne tale med hende om hvad der er sket, for han version er løgn og latin - der er intet der passer sammen i hans historie

Er du kæreste med faderen? Lyder som om du har det tæt inde på livet. Synes du skal melde ham, og derefter opsøge moderen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.