Kan man finde mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
25 svar
19 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg vil lige høre Jer om noget.

Ved I om man ud fra et navn + efternavn og fødselsdato på 2 tvillinger, samt navn på mor og far og faderens adresse, kan finde frem til moderen på en eller anden måde?

Jeg har kun hendes fornavn og efternavn og ved ikke hvor I verden hun befinder sig nu.
Det er MEGET vigtigt at jeg kommer i kontakt med hende for børnenes skyld.
Faderen har været alene med børnene i nogle år - men de mangler deres mor, og faderen kan ikke rumme dem og er voldelig.

Mit hjerte græder og håber nogen kan give svar.
Facebook-søgning, krak og google er altsammen prøvet.

Nogen der ved om man ud fra (gentager lige mig selv) disse oplysninger ville kunne finde hende, på evt. kommunen?:

Faderens fulde navn og adresse
Børnenes fulde navn og fødselsdato'er
Moderens for- og efternavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej Piger.

Ved I om man ud fra et navn + efternavn og fødselsdato på 2 tvillinger, samt navn på mor og far og faderens adresse, kan finde frem til moderen på en eller anden måde?

Jeg har kun hendes fornavn og efternavn og ved ikke hvor I verden hun befinder sig nu.
Faderen har været alene med børnene i nogle år - men de mangler deres mor, og faderen kan ikke rumme dem og er voldelig.

Nogen der ved om man ud fra (gentager lige mig selv) disse oplysninger ville kunne finde hende, på evt. kommunen?:

Folkeregister

Anmeld

18. august 2013

ESV

Anonym skriver:

Hej Piger.

Har du prøvet de gule sider, Google??

Ellers må du lave en indberetning til kommunen!

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Folkeregister

Vil de få oplysninger være nok?

Har ikke børnenes 4 sidste i deres CPR, men kommer moderen frem hvis der søges på deres navn og adresse samt fødselsdato?

Anmeld

18. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej Piger.

aner ikke hvordan man gør, men du må da kontakte kommunen med det samme og fortælle hvordan børnene har det!

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Har du prøvet de gule sider, Google??

Ellers må du lave en indberetning til kommunen!

Har prøvet alle de der søge sider

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

har hun ikke kontakt med sine børn? Ej hvir gamle er de?

aner ikke hvordan man gør, men du må da kontakte kommunen med det samme og fortælle hvordan børnene har det!

Faderen har haft dem siden de blev født, men jeg tror desværre ikke han fortæller hele sandheden efter jeg nu selv har set en skjult side af ham med voldelig adfærd.
Jeg er ikke i tvivl om at hun er blevet nægtet og jaget bort i form af trusler bl.a.

De er 7

Anmeld

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Har prøvet alle de der søge sider

Jeg synes absolut, du skal gå igennem de sociale myndigheder i stedet for at opspore moren. Der må ligge noget alvorligt til grund for, at hun er helt ude af billedet, og du risikerer at volde mere skade end gavn ved at henvende dig til hende. 

Husk, at du har underretningspligt, når du ved, at der er vold i hjemmet. 

Anmeld

18. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ville, i stedet på at bruge krudt på at finde moren, skrive en underretning kommunen.
Det kan være mor er er flygtet fra denne voldelige mand og derfor ikke kan findes.

Anmeld

18. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Faderen har haft dem siden de blev født, men jeg tror desværre ikke han fortæller hele sandheden efter jeg nu selv har set en skjult side af ham med voldelig adfærd.
Jeg er ikke i tvivl om at hun er blevet nægtet og jaget bort i form af trusler bl.a.

De er 7

Åh nej dog  Stakkels unger! De skulle have haft hjælp for længst, og stakkels mor hvis det hænger sammen som du tror.

hvad har du set?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.