29+0 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

uhh så nærmer vi os nedtællingen fra 10

29+0 idag og 77 dage til termin

Jeg glæder mig så fantastisk meget til at møde vores lille drenge basse, og jeg er gået total i rede klargørings humør
har fået malet en tøj reol som er kommet ind på værelset, og nu kan jeg snart gå i gang med at vaske lidt tøj

den forrige uge er gået stille og roligt, har været ved jordemoder, hvor alt stadig var som det skulle være, hun lavede et forsigtigt skøn på lille manden og kunne sige han ihvertfald lagde over gennemsnittet lige nu, og blev vurderet til mellem 1300-1500 g min sf mål var også en anelse for stort med 30 cm i uge 28, og vægten havde taget et hop på 2 kg på 3 uger.
Så der var ingen tvivl om at jeg lige sprang kurven, og lå over gennemsnittet. Men jordemoderen var helt sikker på det blot var et spring og at jeg snart lå nede på normalen igen
i alt har jeg nu taget 6,5 kg på

2 billeder fra idag, hvor jeg også selv kan se der er sket ting og sager siden sidste uge, den strutter ihvertfald en del mere, føler jeg da selv

JA, maven strutter da helt vildt nu Ih, hvor er den fin altså!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

JA, maven strutter da helt vildt nu Ih, hvor er den fin altså!!!! 

tusind tak skønne du ja den gik helt amok lige der nu er den næsten allerede tilbage til sit runde jeg igen sjovt at den ændre sig så meget hele tiden, men for dutten han skifter godt nok også bare stilling konstant den lille bandit. Kan slet ikke finde hoved og hale i hvordan han ligger derinde mere fordi han møvre bare rundt hele tiden

Anmeld

22. august 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

tusind tak skønne du ja den gik helt amok lige der nu er den næsten allerede tilbage til sit runde jeg igen sjovt at den ændre sig så meget hele tiden, men for dutten han skifter godt nok også bare stilling konstant den lille bandit. Kan slet ikke finde hoved og hale i hvordan han ligger derinde mere fordi han møvre bare rundt hele tiden

Det er da bare dejligt at han er så aktiv Ih, jeg har nærmest glemt hvordan det er at være gravid. Når jeg kigger mavebilleder synes jeg slet ikke det ligner mig Men selvom det var skønt at være gravid er det bare million gange bedre at være mor 

Anmeld

22. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Det er da bare dejligt at han er så aktiv Ih, jeg har nærmest glemt hvordan det er at være gravid. Når jeg kigger mavebilleder synes jeg slet ikke det ligner mig Men selvom det var skønt at være gravid er det bare million gange bedre at være mor 

kan godt forestille mig at tiden bare så susende stærkt og man glemmer alt om at være gravid indtil den dag man står i det igen.

åhh det må være så fantastisk, længes sådan efter at møde mit guld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.