Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: uhh så nærmer vi os nedtællingen fra 1029+0 idag og 77 dage til terminJeg glæder mig så fantastisk meget til at møde vores lille drenge basse, og jeg er gået total i rede klargørings humørhar fået malet en tøj reol som er kommet ind på værelset, og nu kan jeg snart gå i gang med at vaske lidt tøjden forrige uge er gået stille og roligt, har været ved jordemoder, hvor alt stadig var som det skulle være, hun lavede et forsigtigt skøn på lille manden og kunne sige han ihvertfald lagde over gennemsnittet lige nu, og blev vurderet til mellem 1300-1500 g min sf mål var også en anelse for stort med 30 cm i uge 28, og vægten havde taget et hop på 2 kg på 3 uger.Så der var ingen tvivl om at jeg lige sprang kurven, og lå over gennemsnittet. Men jordemoderen var helt sikker på det blot var et spring og at jeg snart lå nede på normalen igeni alt har jeg nu taget 6,5 kg på2 billeder fra idag, hvor jeg også selv kan se der er sket ting og sager siden sidste uge, den strutter ihvertfald en del mere, føler jeg da selv
uhh så nærmer vi os nedtællingen fra 1029+0 idag og 77 dage til terminJeg glæder mig så fantastisk meget til at møde vores lille drenge basse, og jeg er gået total i rede klargørings humørhar fået malet en tøj reol som er kommet ind på værelset, og nu kan jeg snart gå i gang med at vaske lidt tøjden forrige uge er gået stille og roligt, har været ved jordemoder, hvor alt stadig var som det skulle være, hun lavede et forsigtigt skøn på lille manden og kunne sige han ihvertfald lagde over gennemsnittet lige nu, og blev vurderet til mellem 1300-1500 g min sf mål var også en anelse for stort med 30 cm i uge 28, og vægten havde taget et hop på 2 kg på 3 uger.Så der var ingen tvivl om at jeg lige sprang kurven, og lå over gennemsnittet. Men jordemoderen var helt sikker på det blot var et spring og at jeg snart lå nede på normalen igeni alt har jeg nu taget 6,5 kg på2 billeder fra idag, hvor jeg også selv kan se der er sket ting og sager siden sidste uge, den strutter ihvertfald en del mere, føler jeg da selv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: Tusinihh så fin
Tusinihh så fin
Martsbaby skriver: ÅÅHold nu kæft for en LÆKKER mave, og gud hvor den strutter Hvor smukt
ÅÅHold nu kæft for en LÆKKER mave, og gud hvor den strutter Hvor smukt
Mitallerstørsteønske skriver: Fin mavse
Fin mavse
DecemberBaby2013 skriver: Som altid.... SUPER FLOT!
Som altid.... SUPER FLOT!
BigHope13 skriver: Åhh tusind tusind takja den vil sørme fremad lige den her tidog kan dælme godt mærke den stritter noget mere for går ind i alt og alle Haha
Åhh tusind tusind takja den vil sørme fremad lige den her tidog kan dælme godt mærke den stritter noget mere for går ind i alt og alle Haha
Martsbaby skriver: Ja og det tænker man sgu ikke over før man ER gået ind i det Jeg kan godt huske det
Ja og det tænker man sgu ikke over før man ER gået ind i det Jeg kan godt huske det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128