29+0 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
23 svar
30 synes godt om
17. august 2013

BigHope13

uhh så nærmer vi os nedtællingen fra 10

29+0 idag og 77 dage til termin

Jeg glæder mig så fantastisk meget til at møde vores lille drenge basse, og jeg er gået total i rede klargørings humør
har fået malet en tøj reol som er kommet ind på værelset, og nu kan jeg snart gå i gang med at vaske lidt tøj

den forrige uge er gået stille og roligt, har været ved jordemoder, hvor alt stadig var som det skulle være, hun lavede et forsigtigt skøn på lille manden og kunne sige han ihvertfald lagde over gennemsnittet lige nu, og blev vurderet til mellem 1300-1500 g min sf mål var også en anelse for stort med 30 cm i uge 28, og vægten havde taget et hop på 2 kg på 3 uger.
Så der var ingen tvivl om at jeg lige sprang kurven, og lå over gennemsnittet. Men jordemoderen var helt sikker på det blot var et spring og at jeg snart lå nede på normalen igen
i alt har jeg nu taget 6,5 kg på

2 billeder fra idag, hvor jeg også selv kan se der er sket ting og sager siden sidste uge, den strutter ihvertfald en del mere, føler jeg da selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Putomanen

Du er godt nok aktiv hva
Men det må være dejligt at få bygget rede og gjort klar til lillemanden kommer

Jeg synes det er rigtig flot, at du ikke har taget mere på.
Det er der ikke mange, som kan prale af

Anmeld

17. august 2013

pussekat

BigHope13 skriver:

Jeg glæder mig så fantastisk meget til at møde vores lille drenge basse, og jeg er gået total i rede klargørings humør
har fået malet en tøj reol som er kommet ind på værelset, og nu kan jeg snart gå i gang med at vaske lidt tøj

den forrige uge er gået stille og roligt, har været ved jordemoder, hvor alt stadig var som det skulle være, hun lavede et forsigtigt skøn på lille manden og kunne sige han ihvertfald lagde over gennemsnittet lige nu, og blev vurderet til mellem 1300-1500 g min sf mål var også en anelse for stort med 30 cm i uge 28, og vægten havde taget et hop på 2 kg på 3 uger.
Så der var ingen tvivl om at jeg lige sprang kurven, og lå over gennemsnittet. Men jordemoderen var helt sikker på det blot var et spring og at jeg snart lå nede på normalen igen

2 billeder fra idag, hvor jeg også selv kan se der er sket ting og sager siden sidste uge, den strutter ihvertfald en del mere, føler jeg da selv

hejsa
hold da op en mave du her få nu arbejde også på at få mave på
hihi skal kun vis min mand mave og baby så være han solge igen

Anmeld

17. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvor er du fin

Det er så dejligt at følge med herinde, søde ven

Anmeld

17. august 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

HelHehDu er godt nok aktiv hva
Men det må være dejligt at få bygget rede og gjort klar til lillemanden kommer

Jeg synes det er rigtig flot, at du ikke har taget mere på.
Det er der ikke mange, som kan prale af

Hehe så aktiv synes jeg nu ikke selv jeg er, men der kommer lidt i perioder.

Både læge og jordemoder siger også vægten er helt okay indtil videre. men håber nu på jeg kan holde den omkring de 10 kg

Anmeld

17. august 2013

BigHope13

pussekat skriver:

hejsa
hold da op en mave du her få nu arbejde også på at få mave på
hihi skal kun vis min mand mave og baby så være han solge igen

Ja den begynder at fylde helt godt, og har prøvet en del gange at gå ind i noget med maven nu, hov.
Jeg håber det vil lykkedes for jer snart at lave en lille baby

Anmeld

17. august 2013

BigHope13

AnjaM skriver:

Hvor er du fin

Det er så dejligt at følge med herinde, søde ven

Tusind tak søde, det også rigtig hyggeligt at have nogle at dele det med.
sådan en dejlig tid

Anmeld

17. august 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Flot mave Lyder rigtig hyggeligt med redebyggeri  

Anmeld

17. august 2013

BigHope13

AnnL skriver:

MåMaMang

Flot mave Lyder rigtig hyggeligt med redebyggeri  

Mange tak ja det rigtig hyggeligt så småt at gå og gøre klar til ham,

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Mange tak ja det rigtig hyggeligt så småt at gå og gøre klar til ham,

Kan jeg godt forstå  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.