Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Jeg forstår heller ikke - når du ser på løntabellen, jeg har linket til - hvorfra den enkelte kommune skulle have en ekstra pose penge at give den enkelte medarbejder fra?
Jeg forstår heller ikke - når du ser på løntabellen, jeg har linket til - hvorfra den enkelte kommune skulle have en ekstra pose penge at give den enkelte medarbejder fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyacinth skriver: Det er muligt hun har forhandlet med kvalifikationstillæg. Det ved jeg ikke. Men jeg kender en der har været med ved skrivebordet til lønforhandling(på arbejdsgiverens side) og det er desværre få, der forlanger en højere løn. Løn kan godt forhandles!
Det er muligt hun har forhandlet med kvalifikationstillæg. Det ved jeg ikke. Men jeg kender en der har været med ved skrivebordet til lønforhandling(på arbejdsgiverens side) og det er desværre få, der forlanger en højere løn. Løn kan godt forhandles!
For kommunalt ansatte i fag som pædagog, lærer osv? Det er revolutionerende nyt for mig efter 15 år som kommunalt ansat. Vil du så mene, at BUPL's løntabeller kun er vejledende?
Grundlønnen er fast, men der kan være en lønpulje i institutionen som de selv fordeler. Derudover kan der forhandles kvalifikationsløn. Jeg arbejder også i SFO, og her får vi ikke helt den samme løn, men der er ikke meget variation. Jeg tror også det er svært at få noget ekstra når man bliver nyansat.
LinLin skriver: Har aldrig hørt om en pædagog der forhandlede løn
Har aldrig hørt om en pædagog der forhandlede løn
Jeg forhandlede mig til min løn Det kræver bare at du har erfarring og gerne specialkompetencer
Grundlønnen er ens, men man kan jo få kvallifikationstillæg. Men det er bedst hvis du tidligere har fået tillæg, så du kan fremvise en lønseddel og forhandle ud fra denne.
Mor og meget mere skriver: Det er også nyt for mig.
Det er også nyt for mig.
Da jeg arbejdede som sosu kunne man godt forhandle løntrin. Der var nogle ansatte som altså fik højere løntrin på baggrund af god forhandling, hvor andre kun fik det berettigede løntrin.Jeg kan ikke huske præcis hvordan det var med min søs, men hun får i al fald en god løn.
chas12 skriver: Hej Jeg skal til samtale i næste uge om en stilling i en SFO. Hvis de nu spørger om løn hvad skal jeg så forlange?Jeg er nyuddannet pædagog og har det erfaring fra mine praktikker plus jeg har haft et vikariat (3mdr), været vikar i SFO og i et specialcenter plus jeg har været vikar i et bofællesskabe? Stillingen er i Esbjerg kommune.Og hvad får i andre pædagoger der arbejder i en SFO? Håber der er nogle der kan hjælpe
Hej Jeg skal til samtale i næste uge om en stilling i en SFO. Hvis de nu spørger om løn hvad skal jeg så forlange?Jeg er nyuddannet pædagog og har det erfaring fra mine praktikker plus jeg har haft et vikariat (3mdr), været vikar i SFO og i et specialcenter plus jeg har været vikar i et bofællesskabe? Stillingen er i Esbjerg kommune.Og hvad får i andre pædagoger der arbejder i en SFO? Håber der er nogle der kan hjælpe
Som nyuddannet kan du ikke forhandle dig til noget. Heller ikke grundet et vikariat på 3mdr. Men på sigt kan du forhandle dig til kvalifikationstillæg og særlige opgaver.
Jeg får et par tusind ekstra, fordi jeg har forhandlet mig til det. Men har også meget erfaring og en del kurser bag mig Jeg arbejder så også indenfor specialområdet. Tror det er nemmere at forhandle der. Men ved det ike. Har aldrig arbejdet indenfor normaltområdet. Men ved at jeg ville gå over 5000kr ned i løn hvis jeg skulle
Happiness skriver: Jeg forhandlede mig til min løn Det kræver bare at du har erfarring og gerne specialkompetencer Grundlønnen er ens, men man kan jo få kvallifikationstillæg. Men det er bedst hvis du tidligere har fået tillæg, så du kan fremvise en lønseddel og forhandle ud fra denne.
Hyacinth skriver: Min søster er pædagog og forhandlede sig en rimelig god løn da hun skulle ansættes Så jo, selvfølgelig kan man det - det kan man også som sygeplejerske, sosu mv. Der er desværre bare ikke så mange der gør det og kvinder generelt er ikke så gode til det og bør være bedre til at vide deres eget værd.
Min søster er pædagog og forhandlede sig en rimelig god løn da hun skulle ansættes Så jo, selvfølgelig kan man det - det kan man også som sygeplejerske, sosu mv. Der er desværre bare ikke så mange der gør det og kvinder generelt er ikke så gode til det og bør være bedre til at vide deres eget værd.
Ved ikke med kvinder generelt, men jeg ville være vildt dårlig
Høhø! Jeg er/var også vildt dårlig til det, da jeg var sosu. Til trods for at jeg påtog mig flere arbejdsopgaver, der lå uden for mine faglige kompetencer. Man bør kræve "sit værd" Nu er jeg under uddannelse og satser på, at jeg er bedre til lønforhandling, når jeg skal ud på arbejdsmarkedet igen om 3 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128