Pædagog løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.976 visninger
27 svar
7 synes godt om
17. august 2013

chas12

Hej
Jeg skal til samtale i næste uge om en stilling i en SFO. Hvis de nu spørger om løn hvad skal jeg så forlange?
Jeg er nyuddannet pædagog og har det erfaring fra mine praktikker plus jeg har haft et vikariat (3mdr), været vikar i SFO og i et specialcenter plus jeg har været vikar i et bofællesskabe? Stillingen er i Esbjerg kommune.

Og hvad får i andre pædagoger der arbejder i en SFO?
Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
chas12 skriver:

Hej
Jeg skal til samtale i næste uge om en stilling i en SFO. Hvis de nu spørger om løn hvad skal jeg så forlange?
Jeg er nyuddannet pædagog og har det erfaring fra mine praktikker plus jeg har haft et vikariat (3mdr), været vikar i SFO og i et specialcenter plus jeg har været vikar i et bofællesskabe? Stillingen er i Esbjerg kommune.

Som kommunalt ansat er din løn ikke til forhandling. Du kan selv finde dit løntrin her:  http://www.bupl.dk/iwfile/BALG-999BX5/$file/Loentabel2April2013.pdf

Anmeld

17. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som mor og meget mere skriver, så er din løn som pædagog ik til forhandling. Mener man starter på endten løntrin 23, også stiger man automatisk efter et på år. Held og lykke med samtalen. Vh stine

Anmeld

17. august 2013

Malene76

chas12 skriver:

Hej

Selvfølgelig er din løn til forhandling inden for de løntrin der er og hvad du kan tilbyde. Når du er nyuddannet, så er det dog svært at byde ind med en masse der kan trække dig op af løntrinene, så du får nok startssats, som jeg ikke lige kan huske hvad er. 

Held og lykke.

kh. Malene

Anmeld

17. august 2013

Mor og meget mere

Malene76 skriver: