dagplejer på facebook i arbejdstiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

lycly

Det kan ærligt ikke få mit pis i kog, men jeg ville da foretrække at det primært foregår i pausen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

HVIS dagplejeren har en reel pause i løbet af dagen kan hun gå på nettet, hvis hun lige skal slå noget op/undersøge noget.

Jeg mener dog ikke at facebook er okay. Jeg tror simpelthen ikke at opmærksomheden er på børnene, hvis hun sidder der og læser/skriver.

Det er også det jeg tænker, opmærksomheden er jo et helt andet sted end hvor den burde være.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Det kan ærligt ikke få mit pis i kog, men jeg ville da foretrække at det primært foregår i pausen

Okay, men sådan er vi jo forskellige og det skal der være plads til

Anmeld

16. august 2013

lycly

Anonym skriver:

Okay, men sådan er vi jo forskellige og det skal der være plads til

Måske er det også bare nemt for mig at sige fordi vores Dp mor ikke bruger facebook

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Måske er det også bare nemt for mig at sige fordi vores Dp mor ikke bruger facebook

Ja okay, så bliver det i hvertfald ikke noget problem

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Kunne egentlig godt tænke mig at høre fra nogle af dem, der synes at det er okay

Anmeld

16. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Synes egentlig der blir kørt på dagplejer pt...

hvis de ikke må være på fjæsen, skal det så ikke gælde ALLE arbejdspladser.....?

Anmeld

16. august 2013

Mettefpigen

Jeg ved at min basse og de andre i hans dp har det rigtig godt, så hvis jeg fandt ud af hun var på facebook så ville jeg være ligeglad... Så længe at jeg kan mærke at bassen stadig har det godt :-)

Anmeld

16. august 2013

Fuglemor

Jeg er på facebook i min pause, men min iPad og tlf gør at der står jeg er online hele tiden. Men da der ikke kommenteres på noget så går jeg ud fra folk ved jeg ikke er på. Jeg er i hvert fald ikke derinde. Men forstår ikke hvordan hun har tid til det med fem børn

Anmeld

16. august 2013

Mama1304

Har stemt nej. 

Nu er jeg selv dagplejer, har dog ikke facebook, men det kunne jeg ikke finde på! Det er noget man kan gøre i sin pause. 

Altså hvis det var en fejl "fx hun skulle bruge noget fra internettet og facebook var den side hun var på sidst (så det er den som kommer frem når hun trykker på nettet), så er det jo ikke "hendes" skyld". Men hvis hun kommer med kommentar osv, så synes jeg det er forkert. 

Nu ved jeg så, at den legestue jeg går i med børnene, at der kan de andre dagplejer godt finde på at sidde med deres telefoner i sofaen mens børnene leger, men det blander jeg mig ikke i. Hvis forældrene opdager det, vil jeg synes at de skulle "tage fat i" dagplejeren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.