Elias2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

MyLove E

Hils hende mange gange fra mig. Vil du ikke også sige til hende at hun godt må skrive til mig på Facebook :-D Jeg ved desværre godt hvad hun går igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Koen.

til hende

Anmeld

16. august 2013

Trekløver(:

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

Det er jeg ked af at høre  Håber hun er ok trods alt, og at hun snart får to røde streger.

Håber snart at se hende på baby.dk igen

Anmeld

16. august 2013

l.kjoeller

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

masser af kærlighed til hende 

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

Tauf skriver:

Hils hende mange gange fra mig. Vil du ikke også sige til hende at hun godt må skrive til mig på Facebook :-D Jeg ved desværre godt hvad hun går igennem

Jeg ved, hun læser med, hvad I skriver

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

Tauf skriver:

Jeg ved, hun læser med, hvad I skriver

Anmeld

16. august 2013

tweety2060

Kære Elias 2010<3
jeg har læst et par af dine tråde de sidste par dage og småsmilet da lykken tilsmilede Jer! Jeg er utrolig ked af det måde tingene har udviklet sig på! Jeg håber at du har kontaktet lægen og har denne med på råd. Endvidere håber jeg at venner og familie er der til at give dig tryghed og kram i denne svære tid!
Håber det bedste for dig og din familie (med eller uden Baby.dk), og håber , håber at Jeres ønsker må gå i opfyldelse!
Tusinde tanker og kram

Anmeld

16. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

16. august 2013

MIWULA

16. august 2013

hautecouture

åhr, hvor er det trist, var så glad på hendes vegne  Sender alle mine mest positive og varme tanker og håber på, at hun en dag får mod på at vende tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.