Elias2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Louise H.

Åh nej, hvor gør det mig ondt!

Håber hun får mod til at komme tilbage en dag, men forstår udemærket godt hvis hun ikke gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

MomInTheMaking

LuLy skriver:

Tror bare vi er flere der synes at den kommentar var fuldstændig malplaceret til en pige som var ovenud lykkelig for endelig at være gravid
Hvis ens veninde kommer og siger at hun er gravid og at hun er lykkelig men lige tager til lægen og får det bekræftet, så ville man da aldrig sige: ej det er da dumt at tage til lægen, du kan jo nå at miste det!

sorry, sidespring

Og det er helt i orden at der var flere der synes det var en træls kommentar. Vi er alle forskellige og vi var også flere der ikke synes det var en træls kommentar, men blot facts.
Og nej jeg ville ikke sige til en veninde at det var dumt at gå til lægen for at få graviditeten bekræftiget, men jeg ville sige det var dumt at flippe ud over at lægen ikke kan se hun er gravid så tidligt. Netop fordi det kan være svært at se og at der er så mange ricisi. Men igen vi er forskellige og skrev fordi JEG synes at det jeg svarede på var groft. så går det hele vidst op i en højere enhed.

Men jeg håber At hun kommer ovenpå igen og vender tilbage hertil.

Anmeld

16. august 2013

DianaRJS

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

orh nej

det er så synd, de havde satme fortjent det noget så grusomt!!!

Anmeld

16. august 2013

Carina:-)

Øv !

Men håber hun har kontakt til lægen,for det lyder vildt voldsomt med både mavekramper og styrtblødninger,når hun "kun" var 4+1 for så er det jo "kun " en bio og burde være som alm mens.

Anmeld

16. august 2013

asff

Hvor synD håber virkelig, hun hurtigt bliver gravid igen

Anmeld

16. august 2013

ESV

Åh nej altså. Håber hun snart kommer oven på og at storken snart finder vej til dem!

Anmeld

16. august 2013

Havre74

Det er jeg ked af at høre, jeg har fulgt med på sidelinien.

Og jeg kunne godt se, at dine tests var med 2 streger.

Jeg synes det er ærgeligt du ikke har lyst til at være på baby.dk p.t, "Elias2010", men jeg forstår dig godt, hvis du har taget de grimme indlæg du fik, personligt.

Det siger alligevel meget om, hvor glad du har været for baby.dk, siden du får "Kathepige" til at opdatere os herinde.

Mange kram herfra.

Anmeld

16. august 2013

Kløver

16. august 2013

lille-fisen

16. august 2013

Tulipan

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

Hvor er det trist for hende! Havde virkelig håbet den var der for hun virkede virkelig som om hun ønskede det! Øv Øv ØV!!
Alt det bedste herfra
Håber hun snart får en ny spire til at vokse inden i sig.
Du må hilse og give kram fra mig også
Hvis hun har brug for at skrive med en der har prøvet at miste flere gange, så sig videre at hun kan skrive til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.