Elias2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Lotus86

Åh nej hvor trist Det gør mig ondt at læse, hun var bare SÅ glad, hvor er det uretfærdigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Monski

Kathepige skriver:

Kære alle jer, som har fulgt Elias2010<3

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Blødningen fortsatte i nat og er der stadig her til morgen/formiddag.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Hun ønsker pt. ikke at vende tilbage til baby.dk

Åh nej hvor forfærdelig, det er jeg rigtig ked af at hører

Anmeld

16. august 2013

Isabella_mor

Det er jeg ked af at høre, det er jo ikke fair. Håber da hun kommer igen når hun er ovenpå  

Anmeld

16. august 2013

Chili

Kathepige skriver:

Jeg har lovet hende at skrive et indlæg om, at hun fik styrtblødninger i nat samtidig med mange mavekramper.

Til dem, som er interesseret vil jeg blot skrive, at Elias2010<3 har mistet den lille spire, hun testede positivt for, for et par dage siden.

Åh nej dog
Tanker går til hende

Anmeld

16. august 2013

BigHope13

Kathepige skriver:

Hun var så lykkelig, kæmpe kramme herfra, håber hun med tiden kommer godt over det

Anmeld

16. august 2013

M&F&C

Håber at den der skrev det med abort igår, skammer sig og æder sine ord i sig igen!

Har fulgt med fra sidelinjen... Gør mig ondt! Håber hun snart får overskud til at komme op på hesten igen og lave en ny positiv test. Held og lykke herfra

Anmeld

16. august 2013

Flødebollen

M&F skriver:

Håber at den der skrev det med abort igår, skammer sig og æder sine ord i sig igen!

Har fulgt med fra sidelinjen... Gør mig ondt! Håber hun snart får overskud til at komme op på hesten igen og lave en ny positiv test. Held og lykke herfra

Jeg sender dig lige en privat besked.

Anmeld

16. august 2013

LinLin

16. august 2013

VIPpigen

Øv hvor er jeg ked af det på hendes vejne.

Håber hun vender retur, også selvom jeg godt forstår hende. Og håber de snart får den lille spir som de ønsker sig.

Anmeld

16. august 2013

LinLin

?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.