Ja ved godt at alberte er 13 mdr, og at de fleste for længst var stoppet med at amme, men vi har bare hygget os med amningen, og nu er det nok helt slut!
Og
Jeg kommer til at savne det!!
Andre der har det bare lidt på samme måde?? Ih det er hårdt når de små, bliver så store at de bare ka klare sig helt uden deres mor, og pludselig er de flyttet hjemmefra. ALTSÅ!!!!! Vh stine
Ps dette er ik en amme debat, men et ih hvor bliver de små hurtigt store indlæg!!!
åhh jeg har det på samme måde dog er min mindste kun 9 mdr men hun har selv lige sagt fra for det meste amning hun bider!! hun vil stadig have sin morgen og nat babs og det bliver bare nydt i fulde drag, men der ik nok til at mætte så en flaske oveni skal hun ha der osse men ellers må jeg overgi resten til flaskenom dagen åhh det var lidt hårdt ( det siden i tirsdags)men har trods alt ammet i 9 mdr snart den sidste mdr tid har hun bidt hul mere og mere så det var ik rart så min sundhedsplejeske sagde jeg skulle stoppe helt men vil ik bare stoppe fra den ene dag til den anden vi skal begge vær med i det men åhh jeg kommer til at savne det. især når jeg ved det er min sidste baby og jeg sådan har kæmpet for at holde gang i ammeproduktionen.
det det længeste amme forløb de to store blev kun fuld ammet i henholdsvis 1 mdr og 3 mdr
knus tanja
Anmeld