StineW79 skriver:
Ja ved godt at alberte er 13 mdr, og at de fleste for længst var stoppet med at amme, men vi har bare hygget os med amningen, og nu er det nok helt slut!
Og
Jeg kommer til at savne det!!
Andre der har det bare lidt på samme måde?? Ih det er hårdt når de små, bliver så store at de bare ka klare sig helt uden deres mor, og pludselig er de flyttet hjemmefra. ALTSÅ!!!!! Vh stine
Ps dette er ik en amme debat, men et ih hvor bliver de små hurtigt store indlæg!!!
Kan godt huske, hvordan det er. Med min ældste gik amningen super, men da hun blev omkring de 4 mdr, så var hun pludselig alt for urolig til, at vi kunne få noget hyggeligt ud af det, og hun var "røget på flasken" ved 4 1/2 mdr ( i øvrigt den helt rigtige beslutning). Men jeg kan huske, jeg græd og græd. Samtidig var hun ved at vokse ud af sin barnevognsdel (Stokkevognen) og vi skulle snart til at bruge klapvognsdelen (som jo minder meget om barnevognsdelen), men jeg kunne bare slet ikke klare, at hun nu var sådan et barn, der hverken blev ammet eller brugte sin babyvogn. Åh, jeg have lige et mindre meltdown på en uges tid!
Nu er jeg gravid med nr. 3 og håber I DEN GRAD at amningen kommer til at fungere, for det var godt nok hårdt at undvære 2. gang.. Suk.
til dig. I know how you feel!
Anmeld