Suk ja så er det slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

Kan godt huske, hvordan det er. Med min ældste gik amningen super, men da hun blev omkring de 4 mdr, så var hun pludselig alt for urolig til, at vi kunne få noget hyggeligt ud af det, og hun var "røget på flasken" ved 4 1/2 mdr ( i øvrigt den helt rigtige beslutning). Men jeg kan huske, jeg græd og græd.  Samtidig var hun  ved at vokse ud af sin barnevognsdel (Stokkevognen) og vi skulle snart til at bruge klapvognsdelen (som jo minder meget om barnevognsdelen), men jeg kunne bare slet ikke klare, at hun nu var sådan et barn, der hverken blev ammet eller brugte sin babyvogn. Åh, jeg have lige et mindre meltdown på en uges tid!

Nu er jeg gravid med nr. 3 og håber I DEN GRAD at amningen kommer til at fungere, for det var godt nok hårdt at undvære 2. gang.. Suk. 

til dig. I know how you feel!

Ja det er nemlig svært når de ska flere ting på en gang, så føles de pludselig så store!! 

Jeg har heldigvis haft rigtig nemt ved amningen begge gange, da det først kørte, og det har været så hyggeligt. Tror også at det er hårde denne gang, fordi vi nok ik ska ha flere børn ( mener kærsten i hvert fald lige nu ) men nu må vi se om ik han ka overtales til nr 3 om et års tid eller sådan.... Er i hvert fald ret misundelig på dig lige nu! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

StineW79

bøllen skriver:

Stoppede de at amme den mindste omkring de 8-9 mdr, han sagde selv fra. Gad ikke mere, det var jeg ikke klar til. Havde kæmpet en kamp for det skulle fungere og det lykkes. Havde som dig, syntes det var en hyggestund. Og savnede det den første tid.

akk ja det bliver ALT for hurtig store.

Det er nemlig bare så fedt og hyggeligt når det bare fungere!! Og det er bare lidt trist når det er slut!!  Vh stine

Anmeld

16. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja ved godt at alberte er 13 mdr, og at de fleste for længst var stoppet med at amme, men vi har bare hygget os med amningen, og nu er det nok helt slut! 

Og  Jeg kommer til at savne det!! 

Andre der har det bare lidt på samme måde?? Ih det er hårdt når de små, bliver så store at de bare ka klare sig helt uden deres mor, og pludselig er de flyttet hjemmefra. ALTSÅ!!!!! Vh stine

Ps dette er ik en amme debat, men et ih hvor bliver de små hurtigt store indlæg!!! 

Jeg ammer stadig Adam på 18 mdr, men det synger også på sidste vers, og selvom jeg på en måde glæder mig til, at det er slut, er det også vemodigt at tænke på, at jeg aldrig skal amme igen, så jeg kan godt sætte mig ind i dine følelser

De vokser bare alt for hurtigt de små pus.

Anmeld

16. august 2013

StineW79

PT skriver:

Jeg ammer stadig Adam på 18 mdr, men det synger også på sidste vers, og selvom jeg på en måde glæder mig til, at det er slut, er det også vemodigt at tænke på, at jeg aldrig skal amme igen, så jeg kan godt sætte mig ind i dine følelser

De vokser bare alt for hurtigt de små pus.

Det er nemlig bare så dejligt, at sidde med dem, og vide at det her, det er der bare ik andre der ka gøre med mit barn. Og nu ka de bare klare sig helt uden deres mor

Men det var bare så hyggeligt, for det første hun gjorde mandag morgen efter jeg var kommet hjem fra London, var at stikke i et glædes hvin, også bare overfalde mig inde i sengen, hvor hun så fik en lille morgen tår. Også har hun ellers kun 4-5 gange siden jeg er kommet hjem, men nu er vi blevet enige om at det er slut. Har ellers stadig masser af mælk. 

Er planen endelig at du bliver boende i London? X

Anmeld

16. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Det er nemlig bare så dejligt, at sidde med dem, og vide at det her, det er der bare ik andre der ka gøre med mit barn. Og nu ka de bare klare sig helt uden deres mor

Men det var bare så hyggeligt, for det første hun gjorde mandag morgen efter jeg var kommet hjem fra London, var at stikke i et glædes hvin, også bare overfalde mig inde i sengen, hvor hun så fik en lille morgen tår. Også har hun ellers kun 4-5 gange siden jeg er kommet hjem, men nu er vi blevet enige om at det er slut. Har ellers stadig masser af mælk. 

Er planen endelig at du bliver boende i London? X

Dejligt at blive overfaldet sådan, da du kom hjem Havde du så stadig mælk efter at have været væk i tre dage?

Jeg regner med lige så stille at trappe ud af amningen med start om ca en måned - så må han være stor nok. Men vemodigt at samtlige hans behov nu i pricippet kan opfyldes af andre

Planen var at blive i London, men det blev ændret. Vi har rykket teltpløkkerne op og er nu flyttet til Norwich i Østengland i stedet for.
(Jeg var i fuld gang med at pakke, da vi skulle have mødtes, men det var ikke officielt endnu, så kunne ikke lige fortælle det ).

Så næste gang du kommer herover, skal du være velkommen til at stikke snuden ca 1,5 timer væk fra Stansted - eller også kan jeg komme til London
xx

Anmeld

16. august 2013

StineW79

PT skriver:

Dejligt at blive overfaldet sådan, da du kom hjem Havde du så stadig mælk efter at have været væk i tre dage?

Jeg regner med lige så stille at trappe ud af amningen med start om ca en måned - så må han være stor nok. Men vemodigt at samtlige hans behov nu i pricippet kan opfyldes af andre

Planen var at blive i London, men det blev ændret. Vi har rykket teltpløkkerne op og er nu flyttet til Norwich i Østengland i stedet for.
(Jeg var i fuld gang med at pakke, da vi skulle have mødtes, men det var ikke officielt endnu, så kunne ikke lige fortælle det ).

Så næste gang du kommer herover, skal du være velkommen til at stikke snuden ca 1,5 timer væk fra Stansted - eller også kan jeg komme til London
xx

4 dage!! Og ja jeg har stadig masser af mælk, selvom jeg ik har ammet i godt en uge nu. 

Det ku være rigtig fedt at ses, næste gang jeg kommer til london, dog er planer nok at det først bliver engang til næste år, håber dog lidt på at ku overtale kærsten til en lille weekendtur omkring jul, men tror det bliver svært, da han ik ka undvære ungerne tossede far siger jeg bare! 

Anmeld

16. august 2013

PT

Profilbillede for PT
StineW79 skriver:

4 dage!! Og ja jeg har stadig masser af mælk, selvom jeg ik har ammet i godt en uge nu. 

Det ku være rigtig fedt at ses, næste gang jeg kommer til london, dog er planer nok at det først bliver engang til næste år, håber dog lidt på at ku overtale kærsten til en lille weekendtur omkring jul, men tror det bliver svært, da han ik ka undvære ungerne tossede far siger jeg bare! 

Fire dage min fejl Dejligt, du stadig havde mælk. Men surt at have det nu, hvor ammestop er en realitet. Pas nu på, du ikke får brystbetændelse eller andet pjat

Du må tage manden under armen og komme herover og overbevise ham om, at ungerne vil have det godt hos mormor og morfar, eller hvem, der ville skulle passe dem

Anmeld

16. august 2013

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Ja det er nemlig svært når de ska flere ting på en gang, så føles de pludselig så store!! 

Jeg har heldigvis haft rigtig nemt ved amningen begge gange, da det først kørte, og det har været så hyggeligt. Tror også at det er hårde denne gang, fordi vi nok ik ska ha flere børn ( mener kærsten i hvert fald lige nu ) men nu må vi se om ik han ka overtales til nr 3 om et års tid eller sådan.... Er i hvert fald ret misundelig på dig lige nu! Vh stine

Kan godt forstå din misundelse 

Det, der holdt mig oppe ved ammestop med første barn, var også, at jeg blev ved med at tænke "jeg kommer jo til at amme igen". Da jeg så fik nr. 2, og hun havde så mange udfordringer, at amningen måtte opgives, da slog det mig, at jeg sikkert aldrig ville komme til at amme igen. Da var jeg godt nok taknemlig for de 4 1/2 måned med nr. 1.. 

Og her står jeg så nu, og får chancen igen. Det er virkelig dejligt.

Men ja, spørgsmålet om, hvor mange børn, man skal have er heldigvis elastisk og man kan skifte meget mellem for og imod over tid. Så aldrig sige aldrig..

Babyer er fantastiske og helt unikke, fordi perioden varer så kort tid. Til gengæld har man det fineste lille menneske i sit liv for altid. - Nu er det tid til at glæde sig over de første ord, der snart bliver til egentlige samtaler osv. Åh, lykke..

Anmeld

16. august 2013

StineW79

PT skriver:

Fire dage min fejl Dejligt, du stadig havde mælk. Men surt at have det nu, hvor ammestop er en realitet. Pas nu på, du ikke får brystbetændelse eller andet pjat

Du må tage manden under armen og komme herover og overbevise ham om, at ungerne vil have det godt hos mormor og morfar, eller hvem, der ville skulle passe dem

Har faktisk tænkt på at forslå ham en tur i dec, også se om ik det ku passe med fra onsdag til feks lørdag/søndag, for så ku min mor nok passe dem. Og de ku komme i pasning alm ons/tors/fredag, hvor min mor ku sove herude... Det må jeg lige arbejde på!! 

Anmeld

16. august 2013

StineW79

Frk. Himmelblå skriver:

Kan godt forstå din misundelse 

Det, der holdt mig oppe ved ammestop med første barn, var også, at jeg blev ved med at tænke "jeg kommer jo til at amme igen". Da jeg så fik nr. 2, og hun havde så mange udfordringer, at amningen måtte opgives, da slog det mig, at jeg sikkert aldrig ville komme til at amme igen. Da var jeg godt nok taknemlig for de 4 1/2 måned med nr. 1.. 

Og her står jeg så nu, og får chancen igen. Det er virkelig dejligt.

Men ja, spørgsmålet om, hvor mange børn, man skal have er heldigvis elastisk og man kan skifte meget mellem for og imod over tid. Så aldrig sige aldrig..

Babyer er fantastiske og helt unikke, fordi perioden varer så kort tid. Til gengæld har man det fineste lille menneske i sit liv for altid. - Nu er det tid til at glæde sig over de første ord, der snart bliver til egentlige samtaler osv. Åh, lykke..

Ja der er nemlig dejlige ting i alle deres alder, og det er så fedt med alle de ting hun ka nu, og det er bare så dejligt at se hvor glade thea og alberte er for hinanden på trods af næsten 4 års forskel! 

Men ja mine små babyer, er bare væk for evigt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.