StineW79 skriver:
Ja det er nemlig svært når de ska flere ting på en gang, så føles de pludselig så store!!
Jeg har heldigvis haft rigtig nemt ved amningen begge gange, da det først kørte, og det har været så hyggeligt. Tror også at det er hårde denne gang, fordi vi nok ik ska ha flere børn ( mener kærsten i hvert fald lige nu ) men nu må vi se om ik han ka overtales til nr 3 om et års tid eller sådan.... Er i hvert fald ret misundelig på dig lige nu! Vh stine
Kan godt forstå din misundelse 
Det, der holdt mig oppe ved ammestop med første barn, var også, at jeg blev ved med at tænke "jeg kommer jo til at amme igen". Da jeg så fik nr. 2, og hun havde så mange udfordringer, at amningen måtte opgives, da slog det mig, at jeg sikkert aldrig ville komme til at amme igen. Da var jeg godt nok taknemlig for de 4 1/2 måned med nr. 1..
Og her står jeg så nu, og får chancen igen. Det er virkelig dejligt.
Men ja, spørgsmålet om, hvor mange børn, man skal have er heldigvis elastisk og man kan skifte meget mellem for og imod over tid. Så aldrig sige aldrig..
Babyer er fantastiske og helt unikke, fordi perioden varer så kort tid. Til gengæld har man det fineste lille menneske i sit liv for altid. - Nu er det tid til at glæde sig over de første ord, der snart bliver til egentlige samtaler osv. Åh, lykke..

Anmeld