Lige et ? ang de klammer man får i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2009

JonTri

MariaE skriver:

Ok, kan godt høre jeg skule have brokket mig dengang, men de sagde det var det bedste for kroppen at komme af med dem tidligt.
Hvis det ender i AKS næste gang også, beder jeg dem om lige at tage sig sammen og lade dem sidde et par dage mere.
Men tager man så hjem for at tage derop igen og få dem fjernet??

Man kan få en agraftang med hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2009

Nemesis

jeg har ikke prøvet klammer ved ks..men da jeg fik fjernet en æggeleder + æggestok. De klammer sad i, i 14 dage.

Jeg heler langsomt..rigtig langsomt og nærmest omvendt og de kunne ikke fjerne klammerne før. Nogle kunne de men ikke alle og de endte med at blive inficeret pga klammerne.

JEg blev derfor syet med selvopløselig tråd ved mit aks..på egen forespørgsel. Alligevel sprang mit ar lidt på 6 uger efter mit aks.

Så jeg tør slet ikke tænke på hvis de var fjernet efter 4 dage.

Sisse

Anmeld

26. marts 2009

KarinaIda

Jeg fik også klammer i, og havde dem i i 5 dage.. Da de tog dem, kunne de godt se mit sår ikke var lukket i den ene side, men det sagde de at det intet gjorde.....

Grunden til de også fjerne klammerne så hurtigt, er jo fordi de ikke må sidde i for længe, da det kan gå hen og skabe bakterier og infektioner, og det skal man jo nødig ha... det var i hvert fald hvad lægerne sagde til mig på Svendborg Sygehus....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.