Lige et ? ang de klammer man får i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2008

Villa

(L) også 10 dage her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jeg fik aks i viborg. Han blev taget ud om mandagen og om lørdagen fik jeg de klammer ud. Men det så nu meget fint ud og er blevet rigtig pænt.

Hilsen Joan

Anmeld

29. marts 2008

ka li ja

MariaE skriver:

I Viborg får man klammer i og har dem i 4 dage... Mit sår var jo længe om at hele og de havde lukket det skævt, men ville det evt have hjulpet at have haft klammerne i længere tid???
De sagde bare at det var praksis der at man kun havde dem 4 dage, emn har jo så læst at andre har haft dem op til 10 dage...???(?)(?)
Der bør vel være ens retningslinjer for hvornår man skal have sådan nogen fjernet de stedet man giver dem. Der er jo kæmpe forskel på om det er 4 dage eller 8 dage i en helingsproces.
Hvor længe havde i klammerne i, altså jer der fik dem:)
For det er jo åbenbart heller ikke alle der gør det, hvilket jeg så heller ikke forstår(?)(?)

jeg blev syet indvendigt denne her gang, men med alexander fik jeg klammer i. de skulle sidde i 10 dage, og mine i 12 fordi det helede lidt langsomt

Anmeld

29. marts 2008

Muffinmus

Ok, kan godt høre jeg skule have brokket mig dengang, men de sagde det var det bedste for kroppen at komme af med dem tidligt.
Hvis det ender i AKS næste gang også, beder jeg dem om lige at tage sig sammen og lade dem sidde et par dage mere.
Men tager man så hjem for at tage derop igen og få dem fjernet??

Anmeld

8. april 2008

Villa

Jeg fik fra sygehuset af en tang med hjem, som jeg skulle tage med til min egen læge når de skulle fjernes. Min egen læge var så syg, men jeg kom så ind til en anden en i stedet for den dag.

Den tang er åbenbart ikke standart udstyr hos almindelige læger, derfor fik jeg den med fra sygehuset af. Og lægen gav mig den med hjem bagefter, og sagde at den var god til at fjerne papirklips med *G*

Villa

Anmeld

22. april 2008

Christine

MariaE skriver:

Hmm, jeg bliver da en anelse mopset over at høre at mange havde dem i meget længere tid end mig.
Er der andre fra Viborg der har har haft dem i 4 dage eller et adnet sted fra???

Jeg havde mine i 5 dage og det var AKS lavet på Skejby Sygehus. Jeg kunne så heller ikke holde ud at have dem i mere, men det lyder da lidt underligt at andre har haft dem i så længe. Hmm. Specielt fordi ingen tjekkede mit sår eller lignende, skulle selv pille dem ud. Ad. Og det var elendigt clipset, der var en del hud i klemme i højre side så nu ser det dumt ud og huden er i en bule i den side.. men åske bliver det bedre, det er "kun" 5 uger siden mit AKS.

Anmeld

12. marts 2009

mor-til-cille

Efter AKS havde jeg klammer i i 6 dage.... Jeg var helet fint.... Fik dog at vide at jeg skulle passe på så det ikk gik op igen....
Men 6 dage var nok for mig

Anmeld

12. marts 2009

Englebisse

Jeg har også fået aks, men jeg fik slet ikke klammer i....Det helede også fint og det er et flot ar jeg har. I den ene side er det lidt skævt, men ikke noget at snakke om.

Anmeld

12. marts 2009

lonemus

Nu spørg jeg sikkert meget dumt...tilgiv mig lige, ik?

Men hvad hulen er klammer for noget????.....?????

Jeg har aldrig nogensinde hørt om dem - hvordan fungere de??

Jeg har født naturligt begge gange, derfor er jeg aldrig blever introduceret for disse klammer!!!

Lone

Anmeld

12. marts 2009

JonTri

MariaE skriver:

Hmm, jeg bliver da en anelse mopset over at høre at mange havde dem i meget længere tid end mig.
Er der andre fra Viborg der har har haft dem i 4 dage eller et adnet sted fra???

Hej...
Jeg fik aks i Viborg i sommers og have agraffer - det hedder de - i i 4 dage som dig. Det skulle være fint nok med 4 dage. Har selv arbejdet med agraffer og ved andre grupper af patienter sidder de længere... men selvfølgelig skal man vurdere såret. Det er jo heldigvis ikke kun dem der holder det sammen.
De irriterer huden mere og jeg tror det er derfor de fjernes så hurtigt.

Havde ingen problemer da de fjernede dem... de var vist bare nogle fjolser af andre årsager.
knus rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.