Lige et ? ang de klammer man får i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.874 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. marts 2008

Muffinmus

I Viborg får man klammer i og har dem i 4 dage... Mit sår var jo længe om at hele og de havde lukket det skævt, men ville det evt have hjulpet at have haft klammerne i længere tid???
De sagde bare at det var praksis der at man kun havde dem 4 dage, emn har jo så læst at andre har haft dem op til 10 dage...???(?)(?)
Der bør vel være ens retningslinjer for hvornår man skal have sådan nogen fjernet de stedet man giver dem. Der er jo kæmpe forskel på om det er 4 dage eller 8 dage i en helingsproces.
Hvor længe havde i klammerne i, altså jer der fik dem:)
For det er jo åbenbart heller ikke alle der gør det, hvilket jeg så heller ikke forstår(?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg fik de der klammer i efter mit kejsersnit.. (på viborg sygehus) Jeg var en af dem der havde dem i, i 10 dage.. (hvis ikke det var 11 dage, må indrømme at jeg ikke helt kan huske det)
De ville have taget dem ud efter 4 eller 5 dage, men der kunne de se at det ikke havde lukket sig ordenligt, så jeg fik lov at beholde dem lidt længere..

Knus fra Camilla.

Anmeld

21. marts 2008

Muffinmus

MorCamilla skriver:

Hejsa..

Jeg fik de der klammer i efter mit kejsersnit.. (på viborg sygehus) Jeg var en af dem der havde dem i, i 10 dage.. (hvis ikke det var 11 dage, må indrømme at jeg ikke helt kan huske det)
De ville have taget dem ud efter 4 eller 5 dage, men der kunne de se at det ikke havde lukket sig ordenligt, så jeg fik lov at beholde dem lidt længere..

Knus fra Camilla.

Mærkeligt, for de sagde jo selv da de skulle havde dem af at jeg ikke var lukket i den ene side... Så skulle de da gøre ligesom med dig når det er samme sted. Synes de er lidt nogle fjolser i Vibrog nogle gange.

Anmeld

21. marts 2008

MorCamilla

Ja det virker da lidt underligt.. Jeg havde ca. 2 cm i højre side hvor det væskede lidt når de trykkede på det, det var derfor jeg havde dem i længere..
Men muligvis kan det også have noget at gøre med at mit ar var meget langt.. Jeg havde 28 klammer i, fordi de var nød til at skære mig op fra den ene side til den anden, (bogstaveligt talt) fordi de skulle have Mikkel ud sammen med moderkagen, da han havde viklet den rundt om sig og skulle derfor bruge et større hul.. Måske har det noget med det at gøre, det ved jeg ikke...(?)

Anmeld

21. marts 2008

Muffinmus

MorCamilla skriver:

Ja det virker da lidt underligt.. Jeg havde ca. 2 cm i højre side hvor det væskede lidt når de trykkede på det, det var derfor jeg havde dem i længere..
Men muligvis kan det også have noget at gøre med at mit ar var meget langt.. Jeg havde 28 klammer i, fordi de var nød til at skære mig op fra den ene side til den anden, (bogstaveligt talt) fordi de skulle have Mikkel ud sammen med moderkagen, da han havde viklet den rundt om sig og skulle derfor bruge et større hul.. Måske har det noget med det at gøre, det ved jeg ikke...(?)

He he..og jeg havde ca 5-6 cm der væskede og slet ikke var lukket. Nok derfro det var 6 uger om at lukke sig så...>(>( Tror det har fjumret lidt i den deroppe så.

Anmeld

21. marts 2008

MorCamilla

Ja det må jeg da nok lige sige.. Det var da turoligt, du fik dem ud så tidligt så...

Anmeld

24. marts 2008

3rollinger

Jeg tror jeg havde mine i ogsaa i ca 10-12 dage. Kan heller ikke huske det praecist, men det var langt over 4 dage. Og der var nu aldrig tale om at tage dem ud efter 4 dage. De dage jeg nu gik var almindelig praksis.

Mh
Trine

Anmeld

24. marts 2008

Bamseboet :D

til mit 1. kejsersnit (AKS i 2005)der fik jeg de der Klammer i, og de sad i i 10 dage...
men anden gang jeg fik kejsersnit (PKSi 2007) blev jeg syet...

Begge gange fik jeg KS i Holbæk.
Jeg ved ikke om der evt er forskel på om det er aks eller pks (?)

Anmeld

25. marts 2008

Hyner

Hejsa
Jeg fik klammer i efter aks... og de sad der i 11 dage da den 10.dag var en søndag og derfor ikke kunne komme til lægen..
Jeg ville ikke bytte de dage ud men kun 4-5 for der tror jeg ikke på at det havde helet særligt meget.
Krams Henriette -haderslev sygehus i 2007

Anmeld

25. marts 2008

Muffinmus

Hmm, jeg bliver da en anelse mopset over at høre at mange havde dem i meget længere tid end mig.
Er der andre fra Viborg der har har haft dem i 4 dage eller et adnet sted fra???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.