Min søn og hans kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

MorDk

RIGTIG skønne billeder. Jeg kan ikke se der forkerte i de billeder. Ja det er børn. Og børn kan også være forelskede og have kærester. Det er jo for pokker bare kys ♥ Kys er dejlige. Skide skønne billeder! Og ungerne... ja de er sgu også skønne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Koen.

Åååh hold nu kæft (her må godt bandes) nogen skønne billeder det er da for kært!!

Skønt han er sådan en kærlig dreng og at han har så "large" en mor der gider hjælpe med at skrive kæreste brev jeg ville da klart gøre det samme, uskyldig børne kærlighed er daså smukt!

Anmeld

16. august 2013

LinLin

upassende??? børn i den alder er kysselystne de laver jo intet andet syntes det er sødt og uskyldigt.. men lægger man noget andet i sådan et barnekys så ja så er det vel forkert.. det er nes egen fantasi der gør det ulækkert eller forkert

men tak for rosen 

Det gør de så har en søn der bliver 7 år lige om lidt og han er absolut ikke interesseret i piger/kærester og alt det han elsker kun mor

Søde billeder - selvom jeg synes de virkelig lidt for søde (opstillede, måske )

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

sommerbarn<3 skriver:

Årh hvor er de søde 

tak 

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

Tanja. skriver:

Åååh hold nu kæft (her må godt bandes) nogen skønne billeder det er da for kært!!

Skønt han er sådan en kærlig dreng og at han har så "large" en mor der gider hjælpe med at skrive kæreste brev jeg ville da klart gøre det samme, uskyldig børne kærlighed er daså smukt!

jaaa det syntes jeg også... 

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

LinLin skriver:

Det gør de så har en søn der bliver 7 år lige om lidt og han er absolut ikke interesseret i piger/kærester og alt det han elsker kun mor

Søde billeder - selvom jeg synes de virkelig lidt for søde (opstillede, måske )

Tak.. ja der kommer vel også et tidspunkt hvor han ikke gider tøser og de er klamme det skal alle vel igennem syntes det er vildt han er så god til at være kærester.. for han har aldrig oplevet sin mor have en.. haha... 

kan godt være de ser sådan ud... men er de bestemt ikke... ved ikke om du har set det link jeg har lagt ind hvor man kan se nogle flere.. her er kun meget få lagt ind 

Camillas Copenhagen Facebook

Anmeld

16. august 2013

LinLin

Kamulla skriver:

Tak.. ja der kommer vel også et tidspunkt hvor han ikke gider tøser og de er klamme det skal alle vel igennem syntes det er vildt han er så god til at være kærester.. for han har aldrig oplevet sin mor have en.. haha... 

kan godt være de ser sådan ud... men er de bestemt ikke... ved ikke om du har set det link jeg har lagt ind hvor man kan se nogle flere.. her er kun meget få lagt ind 

Camillas Copenhagen Facebook

Så kan vi sige David har sprunget interesseret-i-piger-perioden over

Hehe... Det kommer vel....

Men din dreng er da for sød

Kigger lige på dit link

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

LinLin skriver:

Så kan vi sige David har sprunget interesseret-i-piger-perioden over

Hehe... Det kommer vel....

Men din dreng er da for sød

Kigger lige på dit link

hehe... ved ikke hvor det kommer fra... nok fordi han kun vokser op med sin mor og ikke far??

nå... men mange tror vist jeg presser eller andet.. kan fortælle at børnehaven har MANGE billeder fra dengang de mødte hinanden til idag hvor de holder i hånd og mysser... faldt helt baglens første gang jeg fik det af vide...  (ikke direkte svar til dig) kan være jeg får billederne næste år når han stopper

Anmeld

16. august 2013

baby012

Kært !!  

jeg havde min første kæreste da jeg var 5, vi kyssede også HELE TIDEN ! 

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

baby012 skriver:

Kært !!  

jeg havde min første kæreste da jeg var 5, vi kyssede også HELE TIDEN ! 

det er jeg glad for at høre.. og ikke bare mit barn der er opdraget unormalt... eller hvad jeg nu skulle gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.