Min søn og hans kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

C-Dog

Wow. De er da fremme i skoene. Jeg tænker lidt, og tillader mig at spørge. Er der ikke et vist pres fra din side af i det forhold eller formulere din 5/6 årige sig virkelig så godt på skrift, mht kærestebrevet?
Min datter deler også gladeligt kys ud til bedsteveninden, kammeraten og babyer ;-) hun er knap 6, men hun er slet ikke så langt fremme som i kærester, kærestebreve, slå op og undskylde og følelser endnu. Og det virker lidt opstillet for så små børn? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Kamulla

C-Dog skriver:

Wow. De er da fremme i skoene. Jeg tænker lidt, og tillader mig at spørge. Er der ikke et vist pres fra din side af i det forhold eller formulere din 5/6 årige sig virkelig så godt på skrift, mht kærestebrevet?
Min datter deler også gladeligt kys ud til bedsteveninden, kammeraten og babyer ;-) hun er knap 6, men hun er slet ikke så langt fremme som i kærester, kærestebreve, slå op og undskylde og følelser endnu. Og det virker lidt opstillet for så små børn? :-)

det er overhovedet ikke mig der har bedt ham om noget eller dem.. det er helt dem selv.. og jo det er HELt hans egne ord.. har skrevet det ned ordret.. derfor der er punktummer fordi hvergang han sagde .. øhmmmmm satte jeg punktummer.. og kæreste billederne var helt dem der styrede showet.. børn er jo ikke ens og kunne ikke drømme om at presse nogen eller opstille noget... ingen af de her billeder har jeg bestemt hvad det skulle.. og du kan tro min dreng er meget følsom og ekstremt kærlig..

Anmeld

16. august 2013

tjaaaamig

Hold nu OPPPPPP. Det er det kæreste jeg længe har set. Gud hvor er de bare SKØNNE og fantastiske billeder!!!!!!!

Anmeld

16. august 2013

asff

Kamulla skriver:

Min søn og hans kæreste.. de er 5 1/2 år

Gud hvor er det smukt!!  Hvor er de dog kærlige. Og et fantastisk brev!! Årrh sikke en kærlig dreng du har

Anmeld

16. august 2013

Wimmie

Nøj hvor er de søde <3
Super dejlige billeder 

Og der er INTET upassende i det...de er jo kærester 

Det ville da være langt mere upassende hvis de ikke måtte kysse bare fordi de er børn. Børn har også følelser og kan blive forelskede og det skal da anerkendes 

Min datter er ikke engang 2 og kysser på alt og alle for tiden 

Anmeld

16. august 2013

lineog4

Du tager gode billeder ingen tvivl om det og jeg synes det er skønt børn kan kysse uden de tilskriver det voksne tanker.

Dog vil jeg forsøge sige noget som er ment konstruktivt - jeg synes det er billeder jeg har set før - forstået på den måde de bliver for stereotype og for rene - eller hvad man kan sige, de ligner reklame FOTO (som jo den grad også er gode FOTO). Jeg ville dog ønske de var mere skæve, ikke så pæne feks i lyset (det er jo nok i efterbehandlingen). Havde du taget en seance af mine børn var det ikke de jeg havde valgt men de der ikke virkede opstillede (ved godt de ikke er det men det virker de). Jeg ville have valgt de hvor du havde fanget spillet i deres øjne, deres samspil og ikke bare deres kys som jo er søde men også lidt "kedelige"

men du er sørme god

Anmeld

16. august 2013

Kamulla

lineog4 skriver:

Du tager gode billeder ingen tvivl om det og jeg synes det er skønt børn kan kysse uden de tilskriver det voksne tanker.

Dog vil jeg forsøge sige noget som er ment konstruktivt - jeg synes det er billeder jeg har set før - forstået på den måde de bliver for stereotype og for rene - eller hvad man kan sige, de ligner reklame FOTO (som jo den grad også er gode FOTO). Jeg ville dog ønske de var mere skæve, ikke så pæne feks i lyset (det er jo nok i efterbehandlingen). Havde du taget en seance af mine børn var det ikke de jeg havde valgt men de der ikke virkede opstillede (ved godt de ikke er det men det virker de). Jeg ville have valgt de hvor du havde fanget spillet i deres øjne, deres samspil og ikke bare deres kys som jo er søde men også lidt "kedelige"

men du er sørme god

nu viser jeg jo kun en brøkdel herinde.. og heldigvis billederne til mig selv.. nej ikke opstillet.. de løb rundt og legede og jeg havde kameraet med..  

her kan du se lidt flere.. 

Camillas Copenhagen Facebook

Anmeld

16. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Kamulla skriver:

nu viser jeg jo kun en brøkdel herinde.. og heldigvis billederne til mig selv.. nej ikke opstillet.. de løb rundt og legede og jeg havde kameraet med..  

Har lige luret på det link du smed ind til facebook. Hvor er de søde, og sikke nogen dejlige billeder du har fået taget! :-)

Anmeld

16. august 2013

lineog4

Kamulla skriver:

Vild med det hvor de begge er på stangen (ikke kysser med kigger) og det hvor de ligger ned både det hvor de kysser og det hvor de ikke gør. 

Og er det ikke skønt man er forskellig hvad man bedst kan lide - det er jo det der gør verden spændende 

Anmeld

16. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kamulla skriver:

Min søn og hans kæreste.. de er 5 1/2 år

Årh hvor er de søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.